بازاریابی و فروش

انتخاب عکس های مناسب برای وبسایت و فروشگاه

نوشته‌ی مهرگان

عکس مناسب و انتخاب بهترین عکس از محصولات یکی از مسائل مهم در زمان مدیریت فروشگاه است. عکس مناسب باعث میشود سایت جذاب‌تر شده و مشتریان و بازدیدکننده‌ها نظر مثبت تری نسبت به سایت پیدا کنند و علاقه‌ی آنها برای خرید یا بازدید‌های بیشتر افزایش پیدا کند. با ما همراه باشید تا اصول انتخاب عکس مناسب را به شما آموزش دهیم.

۱- الهام بگیرید

هر پروژه ای به عنوان صفحه ای خالی آغاز می شود، و سایت های زیبا هم از این قاعده مستثنی نیستند. به همین خاطر است که پیشنهاد می کنیم اول شروع به الهام گرفتن کنید پیش از اینکه شروع به تولید محتوا برای سایت خود کنید.

مشاهده اینکه افراد، برندها، و کسب و کارهای مورد علاقه‌تان در سایت خود چکار می‌کنند می تواند به شما کمک کند که تجسم کنید در هنگام درست کردن سایت خودتان ، چه چیزی می خواهید. در مورد تصاویری که که برایتان جذاب است، سبک هایی که با هدف شما هم طراز است، و ساختاری که می تواند برای محتوا یا هدف شما جوابگو باشد یادداشت برداری کنید.

اگر به قالب های از پیش آماده کاموا نگاهی بیندازید، می توانید مثال هایی عینی از تصاویر مناسب برای طراحی سایت را مشاهده کنید.

۲- ظاهری یکپارچه ایجاد کنید

هویت وبسایت شما از طریق فونت ها، رنگ ها یا دیگر سبک های انتخابی شما به وجود می آید، ولی تصاویری که بازدیدکنندگان سایت می بینند اولین تاثیر جدی را روی آن ها می گذارد.
بد نیست راجع به یک یا دو کلمه که زمینه یا هویت سایت شما را خلاصه می کند، فکر کنید. مثلاً فروشنده‌ای لوازم خانگی که تخصصش در طراحی مدرن است، ممکن است واژه «مینیمالیست» را برای خود انتخاب کند.

شاید برایتان جالب باشد:  تحول نقش کارشناسان شبکه‌های اجتماعی در سال ۲۰۱۷

هر لغتی که انتخاب کنید، می توانید با انتخاب همه عناصر و المنت های سایت خود (تصاویر، رنگ ها، فونت ها) متناسب با زمینه سایت، ظاهری یکپارچه و تأثیرگذار ایجاد کنید.

۳- تصویر مناسب را پیدا کنید

راه های زیادی برای پیدا کردن عکس ها وجود دارد. می توانید در موتورهای جستجو به دنبال تصاویر بگردید، هر چند که در این روش ممکن است کیفیت مورد نظر خود را نتوانید به آسانی پیدا کنید.

سایت های زیادی نیز وجود دارند که عکس های با کیفیت را به صورت رایگان و بدون لوگو و آرم در اختیار قرار می دهند.

درباره نویسنده

مهرگان

مدیر موفقیت مشتریان در کاموا

نظر شما چیه؟