اخبار کاموا بازاریابی و فروش کار از خانه

جشنواره بهاره همدلی

جشنواره بهاره همدلی
نوشته‌ی هادی

با توجه به شرایط موجود و اتفاقات اخیر که برای کسب و کار های گوناگون افتاد تصمیم کاموا بر این شد تا کنار کاربران خود بایستد و به مدت ۳ ماه فروشگاه اینترنتی را در اختیار آنان قرار دهد تا بتوانند کسب و کار خود را در شرایط کنونی گسترش دهند. همواره شرایط پیش روی کاربران برای کاموا حائز اهمیت بوده و خود را دلسوز کاربران می داند و سعی ما بر این بوده که بتوانیم بستر مناسبی را برای کاربران در شرایط گوناگون فراهم کنیم تا آن ها بدون مشکل بتوانند فروش محصولات خود را داشته باشند و کسب درآمد کنند.

در همین راستا و احساس مسئولیت اجتماعی، کاموا به مدت ۳ ماه بدون اخذ هیچ هزینه ای از کاربران یک فروشگاه اینترنتی در اختیار آنان قرار می دهد تا بتوانند ضمن عرضه محصولات میزان سود از دست رفته خود را بازگردانند.

از آنجایی که کار با کاموا نیاز به تخصص و پیچیدگی خاصی ندارد ما اطمینان داشتیم که کاربران می توانند فروشگاه اینترنتی خود را بدون داشتن دانش فنی مدیریت کنند و بتوانند بعد از راه اندازی آن کسب درآمد داشته باشند. کاموا این اقدام را به کمک جشنواره بهار همدلی انجام داد تا بتواند کمکی هرچند کوچک به کاربران کرده باشد.
کاربران محترم می توانند با هر خرید از جشنواره بهاره مجازی ۹۹ می‌توانید شانس شرکت در قرعه کشی داشته باشید و خریدهای که از تاریخ ۲۳/۱۲/۱۳۹۸ تا تاریخ ۲۹/۱۲/۱۳۹۸ صورت می پذیرد، مشمول قرعه کشی جشنواره بهاره مجازی ۹۹ می باشد. کاربران می توانند برای قرعه کشی به وب سایت bahar99.ir مراجعه نمایید واطلاعات لازم را اخذ کنند. (هر روز ۴ جایزه پنج میلیون تومانی)

شاید برایتان جالب باشد:  ۱۰ روش برای افزایش فروش به کمک مشتریان حال حاضر

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از لینک https://bahar99.ir/Lottery اقدام به شرکت در قرعه کشی کنید. برای شرکت در قرعه کشی کافیست اطلاعات خود را از منوی قرعه‌کشی، در فرم مرتبط وارد نمایید. هر ۱۰۰ هزار تومان خرید از این جشنواره ۱ امتیاز خواهد داشت. قرعه کشی بزرگ جشنواره بهاره همدلی مردم و اصناف، روزانه و بر اساس امتیازهای مشخص شده در روز قبل خواهد بود. جوایز نفیسی به برندگان خوش شانس این قرعه کشی، به پاس مشارکت در این طرح اعطا خواهد شد. برای دریافت جایزه لازم است فاکتور و رسید پرداخت مربوط به خرید از جشنواره، به نام فرد شرکت‌کننده در قرعه‌کشی بوده و با تایید فروشگاه (کسب وکار) الکترونیکی ارائه شود. بنابراین در حفظ فاکتور خرید و رسید پرداخت خود حداقل، تا پایان زمان قرعه‏کشی کوشا باشید. لازم به ذکر است با هر فاکتور خرید تنها یک بار می‏توان در قرعه‏کشی شرکت کرد و تاریخ فاکتور و رسید پرداخت حتما باید قبل از تاریخ قرعه‏کشی باشد.
خریداران محترم تنها ۴۸ ساعت پس از انجام خرید فرصت دارند تا اطلاعات خود را در فرم مرتبط در وبسایت جشنواره وارد نمایند.

ضمنا فروشگاه‌هایی که در حال حاضر بر روی کاموا فعالیت دارند نیز می‌توانند در این جشنواره ثبت نام کنند و خرید های مشتریان آن ها نیز شامل این قرعه کشی و جشنواره می شود. فقط لازمه ی آن داشتن ای است. در واقع صاحبان کسب و کار ها در کاموا می توانند به کمک این جشنواره به کاربران خود جوایز نفیسی را اهدا کنند که امیدواریم میزان فروش آن ها را افزایش دهد.
شما می توانید با مراجه به سایت bahar99.ir اقدام به کامل کردن اطلاعات خود کنید و در صورت لزوم سوالات خود را بپرسید. امیدواریم این اقدام کوچک کمی از نگرانی های شما را در شرایط کنونی کاهش دهد و شرایط مناسب تری را برای کسب و کارتان فراهم کند.

شاید برایتان جالب باشد:  منظور از نام دامنه (Domain Name) چیست و انواع آن

برای ثبت نام و استفاده از این مهلت سه ماهه فروشگاه اینترنتی رایگان اینجا کلیک کنید.

درباره نویسنده

هادی

نظر شما چیه؟