اخبار کاموا

هدیه کاموا به برندگان استارتاپ ویکند

هدیه کاموا به برندگان استارتاپ ویکند
نوشته‌ی هادی

استارتاپ ویکند یک رویداد آموزشی-تجربی (Experiental Education) در سراسر دنیاست که در ۳ روز متوالی (در انتهای هفته) برگزار می گردد. در این برنامه شرکت کنندگان پر انگیزه ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارتاپ، بازاریاب ها و طراحان گرافیک گرد هم می آیند تا طی ۵۴ ساعت ایده هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده ای را اجرا کند.

کاموا چه کاربردی برای استارتاپ ویکند دارد؟

کاموا سرویسی است که به شما امکان میدهد بدون نیاز به تخصص خاصی وب‌سایت خود را با سلیقه و طبق نیاز خودتون بسازید و ان را روی اینترنت راه اندازی کنید.

با توجه به مدل استارتاپ ویکند، تیم‌ها باید کارهای زیادی در ۵۴ ساعت انجام بدهند. کاموا می‌تواند طراحی سایت و فروشگاه آنلاین نمونه اولیه را سرعت ببخشد. با کاموا می توانید یک سایت در چند ساعت طراحی کنید. در حین برگزاری استارتاپ ویکند، کاموا می‌تواند یک ابزار مفید باشد. با توجه به رایگان بودن کاموا در ۴۵ روز اول، همه شرکت کنندگان می‌توانند از این سرویس استفاده کنند.

هدیه کاموا به تیم‌های برنده

ما به تک تک اعضای تیم‌های برنده یک سال اشتراک رایگان به ارزش ۲۵۰ هزار تومان هدیه می‌دهیم. برای دریافت این هدیه لطفا ً از برگزارکننده استارتاپ ویکند شهرتان بخواهید تمام اعضای تیم شما را از طریق ایمیل به ما معرفی کنند.

امیدواریم کاموا در راه پر تلاش کارآفرینی شما همیار خوبی باشد.

شاید برایتان جالب باشد:  پی‌پینگ به درگاه‌های بانکی فروشگاه ساز کاموا اضافه شد

درباره نویسنده

هادی

نظر شما چیه؟