اخبار کاموا

کارآموزی در کاموا: از زبان علی داریان بخوانید

نوشته‌ی امیرسینا

کاموا از جوان‌هایی تشکیل شده است که خودشان دغدغه‌های کاری داشته اند. دغدغه‌هایی که حالا ما آنها را در میان قشر دانشجو و تحصیل کرده میبینیم٬ به همین دلیل آموزش نیروهای متخصص که به فضای کسب و کار ایران کمک کنند یکی از برنامه‌های ما بوده و هست. در این پست  از علی داریان یکی از کارآموزهای کاموا خواستیم تجربه‌ی خود را برای دیگران بازگو کند. با ما همراه باشید.


سلام

من علی داریان. دانشجوی مهندسی کامپیوتر دانشگاه امیرکبیر هستم. شهریور ۹۵ به عنوان کارآموز بازاریابی در کاموا مشغول به کار شدم و بعد از دو ماه به تیم اصلی اضافه شدم. در این مدت درکنار آموزش هایی که توسط افراد تیم می دیدم فرصت این رو داشتم که آموخته هام رو به صورت تجربی عملی کنم و دیگه مثل دانشگاه وقتمو صرف تئوری هایی که در طول کار نیاز نمیشه اختصاص نمیکردم.

خوبی کار کردن در تیم کاموا اینه که شما هروز درحال یادگرفتن هستید. یادگیری جزئی از فرهنگه کامواست و از مدیرعامل تا کارآموزها همه درحال یادگیری هستند. با توجه به فعالیت هام کمابیش از اتمسفر استارتاپ های دیگه خبر دارم. خیلی سخت میشه تیمی رو پیدا کرد که فضای کاریشون انقدر صمیمی باشه ولی جدیت در کارشون انقدر بالا باشه و راندمان تیم پایین نیاد. شما دارید تازه وارد بازار کار میشید و قراره فرهنگ کار کردنتون تا حد زیادی الان شکل بگیره. پس خیلی مهمه از چه کسانی دارید این فرهنگ رو یاد میگیرید.

در مدت بسیار کوتاهی با ابزارها و روش های زیادی در حوزه بازاریابی و ارتباط با مشتریان آشنا شدم که علاوه بر افزایش اطلاعات، کمک کرد رزومه غنی‌تری داشته باشم. طوری که این روزها با همون چیزهایی که در کاموا یادگرفتم می‌تونم در بزرگترین شرکت ها مشغول به کار بشم.

کار کردن در استارتاپ کمک میکنه یاد می‌گیرید که یک فرد همه فن حریف بشید. این کمک می‌کنه که مسیر شغلیتون رو خیلی بهتر و آگاهانه‌تر انتخاب کنید. چیزی که هیچوقت در یک سازمان بزرگ اجازه نمیدن یاد بگیرید. از طرفی شما عضوی از یک تیم در حال رشد خواهید بود پس به شدت اثر گذار هستید و همین براتون انگیزه و انرژی لازم برای اینکه بتونید بدون وقفه کار کنید رو فراهم میکنه.

چی لذت بخش‌تر از اینکه ببینید تلاش‌های شما باعث شد سود شرکت در عرض چند ماه افزایش چشمگیری داشته باشه؟

یکی دیگه از مزایای کاموا اینه که با سرعت زیادی در حاله رشد کردنه و اگه کارآموزها هم تلاش بکنن میتونن خیلی راحت پیشرفت کنن و به جایگاه های بالاتری برسن. تو کاموا تلاش ها دیده میشه و اگر کسی زحمت بکشه قطعا بی جواب نمیمونه! شاید هرکدوم از این ویژگی هارو جاهای دیگه هم بشه دید ولی هنر کاموا اینه که همه اینارو باهم داره!

این فرصت رو از دست ندید!


شما میتونید برای ارتباط بیشتر با علی٬ اون رو در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

توییتر  | لینکدین

 

درباره نویسنده

امیرسینا

امیرسینا هستم٬ مدیر بخش بازاریابی کاموا. علاقه زیادی به کتاب چه مربوط به حوزه‌ی کاری و چه غیر مرتبط دارم. برای تمرکز در زمان کار هم فقط باید هدست تو گوشم باشه اگر نه خیلی سریع حواسم پرت میشه. بلاگ‌نویسی یکی از علایق قدیمی من هست و زمانی که دارم پست مینویسم انگار دارم بخشی از خودمو منتقل میکنم برای همین پست ها و مفید بودنشون برام خیلی مهمه.

نظر شما چیه؟