اخبار کاموا

گزارشی از فعالیت‌های کاموا در سال ۱۳۹۵و اتفاقات پیش‌رو

گزارشی از فعالیت‌های کاموا در سال ۱۳۹۵و اتفاقات پیش‌رو
نوشته‌ی هادی

به آخرین روز‌های سال ۱۳۹۵ رسیدیم و زمان آن رسیده که با نگاهی به یک سال گذشته٬ گزارشی از فعالیت‌های کاموا ارائه کنیم. سال ۱۳۹۵ یکی از سخت‌ترین و درعین حال هیجان‌انگیزترین سال‌های فعالیت کاموا بود. در این سال ما فروشگاه ساز کاموا را فعال کردیم و همچنین تغییرات و امکانات زیادی را به سایت‌ساز اضافه کردیم. تا پایان این پست با ما همراه باشید تا با فعالیت‌های کاموا در سال ۱۳۹۵۵ بیشتر آشنا شوید.

فروشگاه ساز کاموا

داستان به وجود اومدن فروشگاه ساز٬ خیلی ساده بود. از روزی که سایت ساز شروع به کار کرد٬ درخواست‌های زیادی برای امکانات و ویژگی‌های مختلف دریافت کردیم. تا جایی که امکان داشت این امکانات رو در سایت ساز ایجاد کردیم اما بعضی از درخواست‌ها به شکلی بود که فراهم کردنشون در سایت‌ساز باعث تغییر ماهیت سرویس می‌شد. برای همین درخواست‌ها رو در گروه‌های مختلف دسته‌بندی کردیم و به این نتیجه رسیدیم که با ایجاد یک سرویس فروشگاه ساز میتونیم تمام این انتظارات رو پاسخ بدیم. این شد که در شهریورماه ۱۳۹۵ فروشگاه ساز کاموا متولد شد.

از اون‌روز تابه‌حال سعی کردیم فروشگاه ساز هر روز کامل‌تر شود و تعداد بیشتری از نیازها را پاسخ‌گو باشد. از شهریور تا به حال این امکانات را اضافه کرده‌ایم:

  • درگاه‌های بانکی مستقیم و غیرمستقیم
  • روبات تلگرام برای راه‌اندازی فروشگاه تلگرامی
  • طراحی و ویرایش صفحات اختصاصی
  • امکان ایجاد انواع مختلف کدتخفیف
  • امکان طراحی و شخصی‌سازی کامل منوهای فروشگاه

در این مدت به لطف استقبال شما، تعداد کاربران فروشگاه ساز هر ماه ۲۰ درصد افزایش پیدا کرده‌اند. ما انتظار داریم که تا پایان ۱۳۹۶ بتوانیم رشد ۱۰۰ درصدی را در درآمد و کاربران تجربه کنیم.

سایت ساز کاموا

سال ۱۳۹۵ برای سایت ساز کاموا سالی سرشار از اتفاقات خوب بود. در این سال تونستیم به رشد هفتگی ۵ درصدی برسیم. و همین حالا که این پست را برای شما مینویسیم بیش از ۲۰ هزار کاربر در سیستم ثبت نام کرده‌اند. در ۶ ماه گذشته درآمد سایت‌ساز نسبت به ماه قبل از خود ۱۰ الی ۲۰ درصد افزایش داشته است که این نشان از اقبال کاربران نسبت به این محصول است.

شاید برایتان جالب باشد:  کارآموزی در کاموا: چند ماه تجربه آموزش دیدن عالی در کاموا

ما درخواست‌های مختلفی در بخش پشتیبانی برای طراحی و امکاناتی مانند ایمیل دریافت میکردیم. به همین دلیل تصمیم به بازطراحی پلن‌های سایت‌ساز گرفتیم و در حال حاضر با دو پلن خدماتی را که کاربران از ما انتظار دارند را به آنها ارائه میکنیم. برای آشنایی بیشتر با پلن‌های جدید سایت ساز میتوانید به صفحه‌ی قیمت‌ها مراجعه کنید.

کاموا در سال ۱۳۹۶

سال ۹۵ برای ما سالی پر از پیچ‌وخم بود. اما این پیچ‌وخم‌ها باعث شد در پایان سال ما تعداد زیادی مشتری و کاربران داشته باشیم که تعداد آنها هر روز افزایش پیدا میکند و ما هم تلاش میکنیم هر روز بهتر از روز قبل باشیم. قطعا سال ۱۳۹۶ سال بهتری برای کاربران کاموا و ما خواهد بود. برنامه‌ریزی ما برای سال جدید از قبل شروع شده و شما به زودی نتیجه ی این تغییرات و برنامه ریزی‌ها را مشاهده خواهید کرد. منتظر امکانات و ویژگی‌های جدید در سایت‌ساز و فروشگاه ساز کاموا باشید.

در پایان از طرف تمام تیم کاموا، از شما تشکر میکنیم که در این مدت با ما همراه بودید٬ مارو تنها نگذاشتید و هر روز با نظرات و بازخوردهاتون مارو به آینده امیدوارتر کردید. سالی خوب و سرشار از موفقیت براتون آرزو میکنیم.

درباره نویسنده

هادی

نظر شما چیه؟