۴ روش تا مشتریان را راضی کنید از شما خرید کند نه از رقیبتان

تابه حال از خودتان سوال ‌کرده‌اید که مشتریان چرا باید شما را انتخاب کنند نه رقیبتان؟ اگر برای این سوال بلافاصله پاسخی ندارید لازم است بدانید که مشتریان برای انتخاب شما به دلیل نیاز دارند و باید با نشان دادن تفاوت‌ها و برتری‌ها نسبت به رقیبتان این دلیل را مشخص کنید. در...

read more

روش های شناسایی، جذب و نگه داری مشتری

کسب و کارها به خصوص فروشگاه‌های اینترنتی پس از راه اندازی نیاز به برنامه ی مدون برای شناسایی٬ جذب و نگه داری مشتری دارند. هرچه این برنامه دقیق‌ و منسجم‌تر باشد٬ به فروش بیشتر و در نتیجه افزایش درآمد از فروشگاه اینترنتی کمک میکند. در این پست با ما همراه باشید تا با...

read more

۵ راهکار برای شناخته شدن کسب و کارها در اینترنت

کسب محبوبیت و شناخته شدن در  اینترنت نیازی ضروری برای بقای کسب و کارها در عصر دیجیتال است. با این حال این موضوع همچنان برای بسیاری از کسب و کار‌ها چالشی بزرگ محسوب می‌شود. در این مقاله چند راه‌کار ساده و کاربردی برای شناخته شدن کسب و کارتان در اینترنت را می‌خوانید. ۱....

read more

راه اندازی و مدیریت کسب و کار – مقالاتی که باید بخوانید

در این پست٬ تمام مقالاتی که باید قبل٬ در حین و بعد از راه اندازی کسب و کار خود مطالعه کنید را معرفی خواهیم کرد. این مقالات در حوزه‌ی مسائلی همچون تشکیل تیم٬ فروش٬ بازاریابی٬ پشتیبانی و مسائل فنی خواهند بود. اگر شما هم مقاله‌ای خواندید که برای دیگران هم مفید به نظر...

read more

با این ابزارها کسب و کار اینترنی خود را از خانه مدیریت کنید – بخش دوم

در قسمت قبل ابزارها برای کسب و کارهایی که از خانه مدیریت میشوند٬ سرویس‌هایی را معرفی کردیم که به شما در مدیریت تیم و ارتباط با آنها کمک میکنند. در این پست میخواهیم ابزارهایی که پروسه‌ی بازاریابی و فروش را سرعت میبخشند معرفی کنیم. اگر شما هم از سرویس یا ابزار خاصی برای...

read more

چرا باید برای بازاریابی فروشگاه خود، حتما باید روش چابک را امتحان کنید

یک قانون هست که می‌گوید: «هرچه بیشتر و سریع‌تر کار کنید، سراشیبی سقوط شما هم تندتر می‌شود.» افراد معمولا به خودشان می‌گویند که اگر بیشتر و سریع‌تر کار کنم، قطعا نتیجه بهتری هم بدست می‌آورم. اما لزوما چنین نظری درست نیست. اگر در حیطه بازاریابی فعالیت می‌کنید و در عین...

read more

۱۰ روش برای افزایش فروش به کمک مشتریان حال حاضر

سوالی که بسیاری از مدیران فروشگاه‌های اینترنتی با آن روبه‌رو هستند این است که چه کار کنند تا مشتریان فعلی بیشتر خرید کنند؟ قطعا راضی کردن مشتریانی که یک بار تجربه خرید از دارند بسیار راحت‌تر از جذب مشتریان جدید و راضی کردن آنها به خرید است. حالا که میدانید راضی کردن...

read more

اهداف و چالش های کلیدی شبکه‌های اجتماعی در سال ۲۰۱۷

در ۵ سال گذشته، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی برای کسب و کارهایی با هر اندازه بسیار با اهمیت شده‌اند. ولی چرا مدیران از شبکه های اجتماعی استفاده می‌کنند؟ در این قسمت نهایی این گزارش، با شما به دنبال پاسخ این سوال را از دید مدیران بازاریابی میرویم. هدف: کسب و کارها برای...

read more

چگونه از لینک‌های داخلی برای بهبود سئو و افزایش فروش استفاده کنیم؟

فرقی ندارد که تازه وارد حیطه بازاریابی و فروش اینترنتی شده‌اید یا مدت‌هاست که در آن فعال هستید. مطمئنا نام سئو به گوشتان خورده است. یکی از مهم‌ترین فاکتورهای تاثیرگذار در بهینه‌سازی و سئوی یک سایت لینک‌ها هستند. فرقی ندارد که این لینک را از یک وب‌سایت دیگر دریافت...

read more

تحول نقش کارشناسان شبکه‌های اجتماعی در سال ۲۰۱۷

در بخش سوم تحقیق بازاریابی شبکه‌های اجتماعی (بخش اول و دوم بخوانید)، نقش کارشناسان شبکه های اجتماعی در حال تغییر است. در تحقیقی که Buffer انجام داده است، فقط ۱۵٪ از کارشناس‌ها گفتند که به صورت تمام وقت کار می‌کنند و ۸۰٪ از آنها گفتند بازاریابی شبکه‌های اجتماعی تنها...

read more