چگونه از خدمات دفتر کار مجازی برای فروشگاه اینترنتی خود استفاده کنیم؟

در صنعت تجارت الکترونیک، خدمات مشتریان اصلی‌ترین سرمایه هر کسب و کاری است و حرف اول و آخر را می زند. بهترین فروشگاه اینترنتی را هم که راه اندازی کنید، کافی است مشتری قدیمتان یک بار از خدمات مشتریان و پشتیبانی شما راضی نباشد. در اکثر موارد، اولین تجربه بد می تواند...

read more

بازاریابی ویدئو‌یی چیست و چرا اهمیت دارد؟

تعریف بازاریابی ویدئو‌یی اصلا پیچیده نیست و به طور کلی یعنی استفاده از ویدئو برای به نمایش گذاشتن و بازاریابی برند، محصول یا سرویستان. یک کمپین بازاریابی موفق ویدئو را با استراتژی بازاریابی‌اش ترکیب می کند و مخاطب را بیشتر جذب و درگیر می‌کند. در این مقاله می‌خواهیم...

read more

چگونه بهترین دامنه را برای کسب‌و‌کارتان انتخاب کنید؟

انتخاب نام دامنه خیلی شبیه به انتخاب نام شرکت است و در دنیای امروز به اندازه برند اهمیت دارد. باید مطمئن شوید که بهترین را انتخاب میکنید، چون بعد از ثبت رسمی اسم دامنه نمی‌توانید آن را تغییر دهید. دامنه‌ای که انتخاب می‌کنید هویت کسب‌و‌کار شما در اینترنت است و باید...

read more

راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی: راهنمای گام‌‌به‌گام

راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی مزایای زیادی نسبت به فروشگاه فیزیکی دارد، به عنوان مثال دستیابی به بازار هدف گسترده‌تر و یا عدم نیاز به پرداخت هزینه برای فراهم کردن مغازه و هزینه های نگهداری آن، تنها بخشی از این مزایا به حساب می‌آیند. مقاله زیر کمک میکند که بدانید از کجا...

read more

۴ روش تا مشتریان را راضی کنید از شما خرید کند نه از رقیبتان

تابه حال از خودتان سوال ‌کرده‌اید که مشتریان چرا باید شما را انتخاب کنند نه رقیبتان؟ اگر برای این سوال بلافاصله پاسخی ندارید لازم است بدانید که مشتریان برای انتخاب شما به دلیل نیاز دارند و باید با نشان دادن تفاوت‌ها و برتری‌ها نسبت به رقیبتان این دلیل را مشخص کنید. در...

read more

روش های شناسایی، جذب و نگه داری مشتری

کسب و کارها به خصوص فروشگاه‌های اینترنتی پس از راه اندازی نیاز به برنامه ی مدون برای شناسایی٬ جذب و نگه داری مشتری دارند. هرچه این برنامه دقیق‌ و منسجم‌تر باشد٬ به فروش بیشتر و در نتیجه افزایش درآمد از فروشگاه اینترنتی کمک میکند. در این پست با ما همراه باشید تا با...

read more

۵ راهکار برای شناخته شدن کسب و کارها در اینترنت

کسب محبوبیت و شناخته شدن در  اینترنت نیازی ضروری برای بقای کسب و کارها در عصر دیجیتال است. با این حال این موضوع همچنان برای بسیاری از کسب و کار‌ها چالشی بزرگ محسوب می‌شود. در این مقاله چند راه‌کار ساده و کاربردی برای شناخته شدن کسب و کارتان در اینترنت را می‌خوانید. ۱....

read more

راه اندازی و مدیریت کسب و کار – مقالاتی که باید بخوانید

در این پست٬ تمام مقالاتی که باید قبل٬ در حین و بعد از راه اندازی کسب و کار خود مطالعه کنید را معرفی خواهیم کرد. این مقالات در حوزه‌ی مسائلی همچون تشکیل تیم٬ فروش٬ بازاریابی٬ پشتیبانی و مسائل فنی خواهند بود. اگر شما هم مقاله‌ای خواندید که برای دیگران هم مفید به نظر...

read more

با این ابزارها کسب و کار اینترنی خود را از خانه مدیریت کنید – بخش دوم

در قسمت قبل ابزارها برای کسب و کارهایی که از خانه مدیریت میشوند٬ سرویس‌هایی را معرفی کردیم که به شما در مدیریت تیم و ارتباط با آنها کمک میکنند. در این پست میخواهیم ابزارهایی که پروسه‌ی بازاریابی و فروش را سرعت میبخشند معرفی کنیم. اگر شما هم از سرویس یا ابزار خاصی برای...

read more

چرا باید برای بازاریابی فروشگاه خود، حتما باید روش چابک را امتحان کنید

یک قانون هست که می‌گوید: «هرچه بیشتر و سریع‌تر کار کنید، سراشیبی سقوط شما هم تندتر می‌شود.» افراد معمولا به خودشان می‌گویند که اگر بیشتر و سریع‌تر کار کنم، قطعا نتیجه بهتری هم بدست می‌آورم. اما لزوما چنین نظری درست نیست. اگر در حیطه بازاریابی فعالیت می‌کنید و در عین...

read more