۵ نکته برای سروسامان دادن به بازاریابی محتوا

نوشتن متن‌ جذاب و گیرا هیچگاه آسان نبوده است. به قول یک نویسنده آلمانی: “نویسنده کسی است که نوشتن برای او سخت‌تر از بقیه افراد است.“ زمانی که هدف اصلی شما از نوشتن، بازاریابی محصول شرکتتان است، با چالش‌های بیشتری مواجه خواهید شد چراکه با استفاده از همین روش قرار است... read more

تحول نقش کارشناسان شبکه‌های اجتماعی در سال ۲۰۱۷

در بخش سوم تحقیق بازاریابی شبکه‌های اجتماعی (بخش اول و دوم بخوانید)، نقش کارشناسان شبکه های اجتماعی در حال تغییر است. در تحقیقی که Buffer انجام داده است، فقط ۱۵٪ از کارشناس‌ها گفتند که به صورت تمام وقت کار می‌کنند و ۸۰٪ از آنها گفتند بازاریابی شبکه‌های اجتماعی تنها... read more

مدیران بازاریابی چطور از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند: ۱۰ نکته که باید بدانید

بافر٬ استارتاپ شناخته شده در حوزه‌ی ابزارهای تحت وب هر سال گزارشی از تغییر وضعیت شبکه‌های اجتماعی و کارکرد آن برای مدیران و کارشناسان بازاریابی منتشر میکند. مقاله‌ای که در ادامه خواهید خواهند بخشی از این گزارش است. در بخش دوم گزارش بافر از وضعیت شبکه‌های اجتماعی، به... read more

۳ نکته مهم که به برنامه بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی کمک می‌کند

شرکت بافر که ابزاری برای تحلیل و مدیریت شبکه‌های اجتماعی است٬ تحقیقی در مورد وضعیت و آینده شبکه‌های اجتماعی انجام داده که در ۴ بخش برای شما خلاصه آن را آماده کرده‌ایم.  ۱- بازاریابی از طریق ویدئو در اوج قرار داد. ۸۳ درصد مدیران بازاریابی گفتند اگر مشکل هزینه و محدودیت... read more

استفاده از متن‌های از پیش تنظیم شده برای فروش بیشتر

در دنیای فروش غیرحضوری همیشه یکی از بحث‌های داغ، از متن‌های از پیش نوشته – Scripts – استفاده کنیم یا نه؟ جواب این است که هیچکدام! باید حد وسط را درنظر گرفت. اما ابتدا می‌خواهیم دلیل مخالفت یا موافقت کارشناسان فروش را بررسی کنیم. با ما تا پایان این مقاله... read more

۱۰ سوالی که باید قبل از مشخص کردن بازار هدف پاسخ داده شوند

بدون شک در هر کسب‎ و کاری اگر شناخت درستی از مشتری وجود داشته باشد ، آن کسب و کار از رشد سریع تری بهرهمند خواهد شد . اما سرمایه گذاران جدید در تلاش اند تا اول از هر کاری بازار هدف و چشم انداز کسب و کار را مشخص کنند و همچنین در طول این فرایند اندازه بازار را دست بالا... read more

۶ راهکار برای بازاریابی اینترنتی که هر کارآفرینی به آن نیاز دارد

امروزه اینترنت به محیطی تبدیل شده که بسیاری از آن به عنوان بستری برای معرفی کسب و کار و ترویج و ترقی آن استفاده می کنند . با توجه به اینکه این شبکه جهانی منابع نا محدودی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد ، هر کارآفرینی باید دست از غفلت برداشته و از این فرصت... read more

۵ ابزار اینستاگرام که باید از آن ها در کسب و کار استفاده کرد

امروزه شبکه اجتماعی اینستاگرام چیزی بیش از یک محیط برای پست کردن عکس و ویدیو است . بازاریابان هوشمند در تلاش اند تا توسط نرم افزار های جانبی به گفتگو با دنبال‌کنندگان و تعامل با مردم به واسطه هشتگ‌ها بپردازند . روزانه ۶۰ میلیون عکس و ۱٫۶ میلیون لایک به این شبکه مجازی... read more

۴ ویژگی که هر فروشگاه اینترنتی باید داشته باشد

تفاوت عمده‌ای که فروش اینترنتی با روش فروش کلاسیک دارد این است که زمانی که در فروشگاه اینترنتی خود محصولات را میفروشید دیگر محدود به مشتریان همیشگی و اطرافیان نیستید بلکه خیلی راحت مشتریان جدید پیدا میکنید. با فروشگاه اینترنتی شما این شانس را دارید که محصولات خود را... read more

چگونه توضیحات خوب برای محصولات فروشگاه اینترنتی بنویسیم؟

میخواهید یک مشکل بزرگ در اکثر فروشگاه اینترنتی ها را بدانید؟ اشتباهی که حتی بزرگانی مانند آمازون در خارج و دیجی‌کالا در داخل ایران هم آن را گاها مرتکب میشوند؟ این اشتباه رایج٬ توضیحات محصول یا Product Description است. شاید سوال داشته باشید چرا خیلی‌ها حتی بزرگان هم در... read more