۱۰ روش برای افزایش فروش به کمک مشتریان حال حاضر

سوالی که بسیاری از مدیران فروشگاه‌های اینترنتی با آن روبه‌رو هستند این است که چه کار کنند تا مشتریان فعلی بیشتر خرید کنند؟ قطعا راضی کردن مشتریانی که یک بار تجربه خرید از دارند بسیار راحت‌تر از جذب مشتریان جدید و راضی کردن آنها به خرید است. حالا که میدانید راضی کردن...

read more

چگونه از لینک‌های داخلی برای بهبود سئو و افزایش فروش استفاده کنیم؟

فرقی ندارد که تازه وارد حیطه بازاریابی و فروش اینترنتی شده‌اید یا مدت‌هاست که در آن فعال هستید. مطمئنا نام سئو به گوشتان خورده است. یکی از مهم‌ترین فاکتورهای تاثیرگذار در بهینه‌سازی و سئوی یک سایت لینک‌ها هستند. فرقی ندارد که این لینک را از یک وب‌سایت دیگر دریافت...

read more

مدیریت فایل‌ها و امکانات تازه در سایت‌ساز کاموا

در چندماه گذشته تمرکز اصلی تیم فنی کاموا روی فروشگاه ساز کاموا بود و سعی در بهبود تجربه‌ی استفاده از اون داشتیم. اما حالا میتونیم با افتخار بگیم فروشگاه ساز به مرحله‌ی خوبی از پختگی رسیده. این یعنی نوبت به سایت‌ساز کاموا رسیده تا با تغییراتی در اون نشون بدیم٬ کاربران...

read more

اهداف و چالش های کلیدی شبکه‌های اجتماعی در سال ۲۰۱۷

در ۵ سال گذشته، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی برای کسب و کارهایی با هر اندازه بسیار با اهمیت شده‌اند. ولی چرا مدیران از شبکه های اجتماعی استفاده می‌کنند؟ در این قسمت نهایی این گزارش، با شما به دنبال پاسخ این سوال را از دید مدیران بازاریابی میرویم. هدف: کسب و کارها برای...

read more

۵ نکته برای سروسامان دادن به بازاریابی محتوا

نوشتن متن‌ جذاب و گیرا هیچگاه آسان نبوده است. به قول یک نویسنده آلمانی: “نویسنده کسی است که نوشتن برای او سخت‌تر از بقیه افراد است.“ زمانی که هدف اصلی شما از نوشتن، بازاریابی محصول شرکتتان است، با چالش‌های بیشتری مواجه خواهید شد چراکه با استفاده از همین روش قرار است...

read more

تحول نقش کارشناسان شبکه‌های اجتماعی در سال ۲۰۱۷

در بخش سوم تحقیق بازاریابی شبکه‌های اجتماعی (بخش اول و دوم بخوانید)، نقش کارشناسان شبکه های اجتماعی در حال تغییر است. در تحقیقی که Buffer انجام داده است، فقط ۱۵٪ از کارشناس‌ها گفتند که به صورت تمام وقت کار می‌کنند و ۸۰٪ از آنها گفتند بازاریابی شبکه‌های اجتماعی تنها...

read more

مدیران بازاریابی چطور از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند: ۱۰ نکته که باید بدانید

بافر٬ استارتاپ شناخته شده در حوزه‌ی ابزارهای تحت وب هر سال گزارشی از تغییر وضعیت شبکه‌های اجتماعی و کارکرد آن برای مدیران و کارشناسان بازاریابی منتشر میکند. مقاله‌ای که در ادامه خواهید خواهند بخشی از این گزارش است. در بخش دوم گزارش بافر از وضعیت شبکه‌های اجتماعی، به...

read more

۳ نکته مهم که به برنامه بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی کمک می‌کند

شرکت بافر که ابزاری برای تحلیل و مدیریت شبکه‌های اجتماعی است٬ تحقیقی در مورد وضعیت و آینده شبکه‌های اجتماعی انجام داده که در ۴ بخش برای شما خلاصه آن را آماده کرده‌ایم.  ۱- بازاریابی از طریق ویدئو در اوج قرار داد. ۸۳ درصد مدیران بازاریابی گفتند اگر مشکل هزینه و محدودیت...

read more

استفاده از متن‌های از پیش تنظیم شده برای فروش بیشتر

در دنیای فروش غیرحضوری همیشه یکی از بحث‌های داغ، از متن‌های از پیش نوشته - Scripts - استفاده کنیم یا نه؟ جواب این است که هیچکدام! باید حد وسط را درنظر گرفت. اما ابتدا می‌خواهیم دلیل مخالفت یا موافقت کارشناسان فروش را بررسی کنیم. با ما تا پایان این مقاله همراه باشید....

read more

۱۰ سوالی که باید قبل از مشخص کردن بازار هدف پاسخ داده شوند

بدون شک در هر کسب‎ و کاری اگر شناخت درستی از مشتری وجود داشته باشد ، آن کسب و کار از رشد سریع تری بهرهمند خواهد شد . اما سرمایه گذاران جدید در تلاش اند تا اول از هر کاری بازار هدف و چشم انداز کسب و کار را مشخص کنند و همچنین در طول این فرایند اندازه بازار را دست بالا...

read more