اخبار کاموا

پی‌پینگ به درگاه‌های بانکی فروشگاه ساز کاموا اضافه شد

پی‌پینگ به درگاه‌های بانکی فروشگاه ساز کاموا اضافه شد
نوشته‌ی امیرسینا

کاموا به عنوان یک استارتاپ که سرعت رشد خوبی هم دارد، همیشه علاقه داشته و دارد تا بتواند با باقی استارتاپ‌های ایرانی همکاری داشته باشد. این همکاری‌ها باعث تکامل سیستم کاموا میشود و همچنین همکاران ما میتوانند از امکاناتی که تعداد بالای کاربران کاموا فراهم می‌آورند استفاده کنند. با همه‌ی این زمینه‌سازی‌ها٬ شروع همکاری کاموا و پی‌پینگ را اعلام میکنیم. تا پایان این پست با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری به دست بیاورید.

پی‌پینگ به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و اصلی‌ترین استارتاپ‌های حوزه‌ی مالی – فینوتک – این امکان را برای کاربران فروشگاه ساز کاموا فراهم آورده است تا بتوانند از درگاه‌های واسط بانکی آنها به مدت ۶۰ روز بدون کارمزد استفاده کنند.

پی‌پینگ دارای ۲ پلن شخصی و تجاری است و در پلن تجاری بابت هر تراکنش مبلغی کم میشود٬ اما در صورتی که از کاربران فروشگاه ساز کاموا باشید به مدت ۶۰ روز نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای بابت کارمزد نیست.

چگونه از پی‌پینگ استفاده کنیم؟

برای استفاده از سرویس بدون کارمزد پی‌پینگ ابتدا از طریق لینک زیر وارد سایت شده و ثبت نام کنید:

ورود به پی‌پینگ

پس از ورود٬ از بالا ثبت نام را انتخاب کنید و حساب کاربری خود را به شکل تجاری بسازید. توجه داشته باشید حساب کاربری حتما تجاری باشد و حتما از طریق لینک بالا ثبت نام کنید.

پس از تکمیل ثبت نام٬ اطلاعات ورودی خود را کامل کنید تا حساب کاربری شما هرچه‌ سریع‌تر تکمیل شود.

چگونه پی‌پینگ را با فروشگاه اینترنتی خود در کاموا متصل کنید؟

اتصال پی‌پینگ به فروشگاه اینترنتی بسیار ساده است. ابتدا از طریق لینک زیر وارد پنل فروشگاه خود شوید:

ورود به پنل مدیریت

از کنار تنظیمات مدیریت را انتخاب کرده و در صفحه‌ی جدید به پایین اسکرول کنید تا به درگاه بانک برسید. تنظیمات درگاه بانک را انتخاب کنید، سپس روی اضافه کردن درگاه بانکی کلیک کنید. در صفحه‌ی جدید بخش‌ها را به شکل زیر تکمیل کنید:

پی‌پینگ به درگاه‌های بانکی فروشگاه ساز کاموا اضافه شد

 

پس از تکمیل و کلیک روی اضافه شدن درگاه، درگاه بانکی شما افزوده خواهد شد.

در صورتی که هرگونه سوال یا مشکلی داشتید با پشتیبانی ما در تماس باشید.

درباره نویسنده

امیرسینا

امیرسینا هستم٬ مدیر بخش بازاریابی کاموا. علاقه زیادی به کتاب چه مربوط به حوزه‌ی کاری و چه غیر مرتبط دارم. برای تمرکز در زمان کار هم فقط باید هدست تو گوشم باشه اگر نه خیلی سریع حواسم پرت میشه. بلاگ‌نویسی یکی از علایق قدیمی من هست و زمانی که دارم پست مینویسم انگار دارم بخشی از خودمو منتقل میکنم برای همین پست ها و مفید بودنشون برام خیلی مهمه.

یک دیدگاه

نظر شما چیه؟