اخبار کاموا

نسخه جدید فروشگاه‌های کاموا آماده شد

نوشته‌ی هادی

پس از ماه ها تلاش و تست، نسخه جدید فروشگاه های کاموا آماده شد و فروشگاه شما نیز الآن بر روی تکنولوژی جدید هست که چند مزیت خیلی خاص داره.

سرعت

در نسخه جدید سرعت بارگزاری فروشگاه شما بسیار زیاد تر شده و بدون loading فروشگاه شما سریع در دسترس خواهد بود. در این نسخه ما سعی کردیم زمان اولیه‌ای که برای بارگزاری فروشگاه شما نیاز بود (اون توپ آبی که قبل از لود شدن سایت شما میومد) را حذف کنیم.

علاوه بر بهبود سرعت بارگزاری خود سایت، عکس های فروشگاه نیز هم اکنون با سرعت بسیار بیشتری لود می‌شوند. ما در نسخه جدید از یک تکنولوژی برتر CDN استفاده کردیم که به ما اجازه میده عکس های شما قبل از بارگزاری resize کنیم و به این ترتیب سرعت بیشتری در آوردن عکس ها خواهیم داشت. به دلیل کم شدن حجم کل سایت، کلا سرعت بارگزاری بیشتر شده است.

سئو (SEO)

در نسخه جدید ویژگی های جدید اضافه شده که در رتبه بندی شما در گوگل موثر خواهد بود. بارگزاری سایت شما در اولین بازدید با کد کامل HTML خواهد بود که برای گوگل مناسب تر است. تغییر بعدی در آدرس محصولات است. از این به بعد می‌توانید آدرس URL محصولات، meta title و meta description آنها در بخش تنظیمات سئو هر محصول انتخاب کنید. تغییرات بعدی که شامل تنظیمات خاص schema هست نیز در آینده نزدیک اضافه خواهد شد.

 

کاربرد پذیری

فرآیند خرید در نسخه جدید ساده تر و روان تر شده است. برای وارد کردن آدرس لیست استان‌ها، شهرها و محله‌ها (برای تهران) وجود دارد که با جستجو یا انتخاب قابل دسترسی است. این موضوع احتمال اشتباه وارد کردن آدرس را کمتر می‌کند و در قابلیت هایی مثل سرویس ارسال کالا استفاده شده است. انتخاب آدرس در صورت خرید از فروشگاه، امکان اخذ مالیات بر ارزش افزوده، خطا فرم سبد خرید به طور مشخص برای هر فیلد، جستجو سریعتر، از جمله قابلیت های جدید است. تغییرات ریز بسیاری در کاربردپذیری سیستم جدید انجام شده. به عنوان مثال اگر فرم خرید نصفه پر کنید، به صفحه دیگری برین و باز برگردید به فرم، اطلاعات وارد شده از بین نمی‌روند.

شاید برایتان جالب باشد:  هدیه کاموا به برندگان استارتاپ ویکند

 

قالب های جدید

در نسخه جدید به دلیل تغییر تکنولوژی کلا قالب های قبلی تغییر کردند. قالب های جدید با تمرکز بیشتر روی عکس و سادگی طراحی شدند. قالب های جدید هر ماه اضافه خواهند شد.

 

تکنولوژی روز دنیا

نسخه جدید فروشگاه کاموا با تکنولوژی React نوشته شده و در طراحی آن سعی بر این شده که نگه‌داری و به روزرسانی سرویس را برای ما راحت تر کند. در گام بعدی در ماه های آینده علاوه بر اضافه کردن قابلیت‌های جدید به فروشگاه، بخش مدیریت فروشگاه هم کاملا تغییر خواهد کرد.

درباره نویسنده

هادی

۳ دیدگاه

نظر شما چیه؟