کار از خانه

دست‌سازه‌های تیـــله و فروشگاه ساز کاموا

دست‌سازه‌های تیـــله و فروشگاه ساز کاموا
نوشته‌ی فاطمه عربگری

تصمیم گرفتیم چند وقت یکبار یکی از مشتری‌های فروشگاه ساز کاموا ، که کسب‌وکارشون رو اینترنتی و فروش آنلاین رو آغاز کردند، بهتون معرفی کنیم.

هدف ما از انتشار مطالبی با این موضوع، ایجاد فضایی برای مشتری‌هاست که تجربیات خودشون رو در مورد استفاده از فروشگاه ساز کاموا و مسیری که طی کردند رو با شما به اشتراک بگذارند و راهنما و انگیزه‌‌ای باشند برای عزیزانی که احتمالا تصمیم دارند مسیر مشابه رو برای پیشرفت کسب‌وکارشون انتخاب کنند.

تجربیات تیــــله رو به قلم خودشون بخونید.

آشنایی با دست‌سازه‌های تیله

دست‌سازه‌های تیله شامل زیورآلات پارچه‌ای و جعبه‌های چوبی است که در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف، متناسب با سلیقه مشتری‌ها ساخته می‌شود. طرح‌های زیورآلات (گردنبند، گوشواره، دستبند و انگشتر) غالبا گل‌هایی است که با نخ‌های نازک روی پارچه دوخته شده و بر روی یک قاب از جنس برنز متصل شده است و جعبه‌های چوبی که با تکنیک دکوپاژ طراحی و ساخته می‌شود به عنوان یک وسیله کاربردی و تزئینی استفاده می‌شود.

دست‌سازه‌های تیـــله و فروشگاه ساز کاموا

چالش‌ها و نیازهایی که در کسب‌وکارم داشتم و باعث شد راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی رو به عنوان راه‌حلی مناسب انتخاب کنم

بزرگترین دغدغه برای کسب‌و‌کار‌های خانگی پیدا کردن فضایی جهت معرفی و نمایش محصولات با کمترین هزینه است. معرفی محصولاتم از طریق فروشگاه اینترنتی مزیت‌های زیادی داشت. علاوه بر کم هزینه بودن در مدیریت زمان هم بسیار به من کمک کرده. تصور کنید اگر من قصد نمایش محصولاتم در یک نمایشگاه را داشتم باید زمان زیادی را صرف حضور در محل برگزاری نمایشگاه میکردم و دیگر زمانی برای آماده‌سازی سفارشات جدید نداشتم. اما با کمک فروشگاه اینترنتی این زمان به حداقل خود میرسد و فرصت تهیه و تولید محصولات جدید‌تر را به من میدهد.

شاید برایتان جالب باشد:  کاموا در کرونا به کمک شما آمده است!

از دیگر مزیت‌های کسب و کار اینترنتی نمایش تعداد بیشماری از محصولات موجود و ناموجود است! تصور کنید در یک بازارچه محصولات زیبا‌تر و با قیمت مناسب زود‌تر از بقیه محصولات به فروش میرسد و شما فرصت نمایش آنهارا به تمام مشتریان خود ندارید.اما در فروشگاه اینترنتی مشتری هر زمان که مراجعه کند میتواند لیست کاملی از محصولات و دست‌سازه‌های من را ببیند و سفارش دهد.

فروشگاه اینترنتی فرصتی رو در اختیار من گذاشت تا بتونم محصولاتم رو نه تنها در محله و یا شهر خودم بلکه در سطح کشور به نمایش بذارم. چنین امکانی رو هیچ نمایشگاهی با چنین هزینه‌ای نمی‌تونست در اختیار من قرار بده.

اما چرا فروشگاه ساز کاموا رو انتخاب کردم و چرا این تصمیم برام رضایت بخش، قانع‌کننده و جذاب بود؟

در واقع نحوه‌ی راه‌اندازی و ساخت یک صفحه شخصی که پاسخگوی نیاز‌های من باشه بخش اصلی این تصمیم ( فروش اینترنتی) بود. پیدا کردن شخصی که تسلط کافی در این زمینه داشته باشه و دقیقا همون چیزیو طراحی و اجرا کنه که من میخوام و در طول شبانه روز هر زمان که به مشکلی برخوردم یا تصمیم به تغییر قسمتی گرفتم در دسترس باشه و البته همه‌ی این کارهارو با کمترین هزینه انجام بده! و زمانی که با کاموا آشنا شدم و فهمیدم تمام این کارهارو خودم می‌تونم انجام بدم و مدیریت کنم جذاب‌ترین و قانع کننده‌ترین قسمت ماجرا بود.

دست‌سازه‌های تیـــله و فروشگاه ساز کاموا

دست‌سازه‌های تیــــله

مشکلات و چالش‌هایی که زمان راه‌اندازی فروشگاه داشتم و کمک‌های تیم کاموا

زمان راه‌اندازی مثل استفاده از هر نرم‌افزار و برنامه جدید دیگه، در مورد اینکه از کجا باید شروع کنم و چطور پیش برم برام سوالاتی پیش میومد. با تیم پشتیبانی در ارتباط بودم و خوشبختانه با صبر و حوصله به سوالاتم پاسخ داده شد. اما به طور کلی کار کردن با فروشگاه ساز کاموا ساده است و خیلی کم پیش میاد که به مشکل بزرگی بربخورم.

شاید برایتان جالب باشد:  خبر خوب برای طراح‌ها!

نکته‌ی آخر!

این روزها فضای مجازی فرصت مناسبی برای معرفی هنر و توانایی‌های شما در اختیارتون قرار میده و از این طریق به مخاطب‌هایی که هیچوقت فکرش رو هم نمی‌کردید، دست پیدا می‌کنید.  پیشنهاد من اینه که به امتحان کردنش می‌ارزه!

تصمیم دارید با فروشگاه ساز کاموا کسب‌وکارتون رو اینترنتی کنید؟ همین حالا می‌تونید به راحتی شروع کنید و ۱۴ روز رایگان استفاده کنید

فروشگاهت رو بساز

درباره نویسنده

فاطمه عربگری

یک دیدگاه

نظر شما چیه؟