اخبار کاموا بازاریابی و فروش

مزایای ربات تلگرام فروشگاه ساز کاموا

نوشته‌ی فاطمه عربگری

فروشگاه ساز کاموا در کنار فروشگاه اینترنتی شخصی‌تان، ربات تلگرام فروشگاه را هم در اختیارتان قرار می‌دهد و با اتصال آن به فروشگاه اینترنتی شما، کمک می کند تا کاربران بدون نیاز به ورود به وب‌سایت فروشگاه یا نصب اپلیکیشن فقط با ارسال پیام به ربات تلگرام در فروشگاه شما جست‌وجو و محصولات مورد نظرشان را در تلگرام پیدا کنند.

اما با مزایای ربات تلگرام برای فروشگاه آشنا هستید؟ می‌دانید که این ربات چگونه به جذب مشتری و فروش بیشتر کمک می‌کند؟

مزایای ربات تلگرام برای فروشگاه اینترنتی را در ادامه می‌خوانید.

دسترسی به میلیون‌ها مخاطب بالقوه

شاید اصلی‌ترین مزیت استفاده از ربات تلگرام در کنار فروشگاه اینترنتی دسترسی به طیف وسیعی از مخاطب‌هایی است که همگی با گوشی‌های هوشمند و تبلت و… و اینترنتی نه چندان پر سرعت، فقط به تلگرام دسترسی دارند. مخاطبی که شاید حتی یک‌ بار هم کار با کامپیوتر یا فضای وب را تجربه نکرده باشد اما با فراگیر شدن گوشی‌های هوشمند و اینترنت به صورت مداوم در شبکه‌های اجتماعی به خصوص تلگرام فعالیت دارد. با ربات تلگرام می توانید این دسته از مخاطب‌ها را که احتمالا در جای دیگری از فضای اینترنت در دسترس نیستند، جذب کنید.

دسترسی همه به تلگرام و راحت شدن  فرآیند خرید

یکی از چالش‌های صاحبان فروشگاه‌های اینترنتی هدایت مخاطب‌های احتمالا کم حوصله و نابلد، به سمت فروشگاه اینترنتی و انجام خرید است. با ربات تلگرام فروشگاهی کاموا، مخاطب‌هایی که استفاده از فروشگاهتان روی وب را بلد نیستند یا استفاده از آن برایشان سخت است را از دست نمی‌دهید. هیچ محدودیت سنی وجود ندارد. نوجوانی ۱۰ ساله یا مادربزرگی که هیچوقت با فضای وب آشنا نبوده می‌تواند به راحتی خریدش را انجام دهد.

راهی برای تبلیغات ساده و بدون هزینه

وقتی عکس‌ محصولات یا اطلاعات مربوط به آنها به صورت مستقیم وارد تلگرام می‌شوند، راهی ساده و بدون هزینه ایجاد می کنید که مخاطب این محصولات را با خانواده، دوستان یا سایر گروه‌ها به اشتراک بگذارد و به صورت رایگان برایتان تبلیغات شبکه‌ای انجام دهد.

بارگذاری خودکار محصولات در ربات تلگرام

با ربات تلگرام فروشگاهی کاموا بلافاصله بعد از اینکه محصولی را به فروشگاه اضافه می‌کنید، آن محصول با تمام ویژگی‌ها در ربات تلگرام فروشگاهتان هم آپلود می‌شود و مشتری بدون نیاز به مراجعه به فروشگاه می‌تواند همه‌ی مشخصات محصولات جدید را ببیند و در صورت تمایل همانجا خریدش را نهایی کند.

بدون نیاز به عضو شدن

نیازی نیست مشتری در ربات عضو شود و برای هر خرید وارد حساب کاربری خود شود. اگر یک بار مشخصات فردی و آدرس را وارد کند برای دفعات بعد ربات مشتری را از روی مشخصات قبلی می‌شناسد.

مزایای ربات فروشگاهی کاموا در مقایسه با کانال تلگرام

ربات تلگرام کاموا دقیقا مثل فروشگاه‌های کاموا دارای دسته‌بندی‌های مشخص برای محصولات است و برخلاف کانال تلگرام مشتری برای پیدا کردن یک محصول مشخص سردرگم نمی‌شود و زمان زیادی را صرف نمی‌کند.

ربات فروشگاهی کاموا دارای امکان پرداخت آنلاین، سبد خرید، سفارش گیری و پیگیری سفارش است ولی کانال‌ها همچین امکاناتی ندارند. با وجود ربات فروشگاهی کاموا، اطلاعات فروشگاه به صورت خوردکار به‌روز می‌شوند و مشتری برای هر سوال کوچک یا سفارش و پیگیری آن شما را درگیر نمی‌کند و دیگر دردسرهای معمول گرفتن سفارش به صورت شخصی و صحبت‌های غیر ضروری با مشتری را ندارید. پرداخت را به سادگی از طریق درگاه بانکی انجام می‌دهد، فاکتور دریافت ‌می‌کند و از سوی دیگر شما هم اطلاعات پرداخت را دریافت می‌کنید.

آموزش ساخت ربات تلگرام فروشگاه ساز کاموا

اگر تصمیم دارید فروش اینترنتی محصولاتتان را شروع کنید، همین حالا فروشگاه اینترنتی و ربات تلگرام فروشگاهی خود را به سادگی راه‌اندازی کنید.

فروشگاه اینترنتی + ربات تلگرام فروشگاه

درباره نویسنده

فاطمه عربگری

یک دیدگاه

نظر شما چیه؟