اخبار کاموا

مصاحبه تک‌تاکس با بنیان گذار کاموا

مصاحبه تک‌تاکس با بنیان گذار کاموا
نوشته‌ی امیرسینا

با تشکر از وقتی‌که در اختیار مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپا قرار داده‌اید، خودتان و استارت‌آپی که راه‌اندازی کرده‌اید را معرفی کنید.

من هادی فرنود مؤسس استارت‌آپ کاموا هستم. کاموا یک سایت‌ساز هست که این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که بتوانند در مدتی کمتر از ۲۰ دقیقه بدون دانش فنی سایت خود را طراحی کنند.

ایده راه‌اندازی کاموا چطور به ذهنتان رسید؟

هدف کاموا این است که بتواند ساخت سایت را آسان کند. ازآنجایی‌که طراحی سایت کاری تخصصی و وقت‌گیر است و کار با طراحان سایت هم مشکلات خاص خود را دارد، تصمیم گرفتیم استارت‌آپ کاموا را راه‌اندازی کنیم تا بخشی از این مسائل را برطرف کنیم.

چند وقت است که مشغول به فعالیت هستید و با چه تیمی کار خود را شروع کردید؟

ما نزدیک به هشت ماه است که فعالیت خود را شروع کرده‌ایم. ابتدا دو نفر بودیم اما در ادامه یک نفر دیگر هم به تیم ما اضافه شد.

نحوه تأمین سرمایه مالی کاموا به چه شکل بوده است؟

تا شش ماه اول از سرمایه شخصی خودمان استفاده کردیم اما در ادامه هم توانستیم سرمایه کوچمی برای استارت‌آپ خود جذب کنیم.

با تشکر از شما و با آرزوی موفقیت هر چه بیشتر برای استارت‌آپ کاموا در فضای کارآفرینی کشور.

این گفتگو، مصاحبه «مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای فاوا» با کاموا با همکاری تک‌تاکس در بیست‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ است.

بیست‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ به مدت چهار روز از ۲۳ تا ۲۶ آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد. در این نمایشگاه بیش از ۴۲۰ شرکت حضور داشتند که دراین‌بین ۸۰ کسب‌وکار نوپا (استارت‌آپ) برای معرفی محصولات و خدمات خود در نمایشگاه حاضر شدند.

شاید برایتان جالب باشد:  یلدا رو با هدایای کاموا جشن بگیر

حضور پرشور استارت‌آپ‌ها برای اولین بار در این نمایشگاه وجه تمایز آن با برنامه‌های سال‌های قبل این نمایشگاه بود. این مهم فرصتی را برای «مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای فاوا» فراهم کرد تا از نزدیک با استارت‌آپ‌های مختلف به گفتگو بنشیند و روند فعالیت و وضعیت فعلی آن‌ها را بررسی کند.

کاموا در استراتژی آینده خود قصد دارد فروشگاه ساز هم به محصولات خود اضافه کند.

درباره نویسنده

امیرسینا

امیرسینا هستم٬ مدیر بخش بازاریابی کاموا. علاقه زیادی به کتاب چه مربوط به حوزه‌ی کاری و چه غیر مرتبط دارم. برای تمرکز در زمان کار هم فقط باید هدست تو گوشم باشه اگر نه خیلی سریع حواسم پرت میشه. بلاگ‌نویسی یکی از علایق قدیمی من هست و زمانی که دارم پست مینویسم انگار دارم بخشی از خودمو منتقل میکنم برای همین پست ها و مفید بودنشون برام خیلی مهمه.

نظر شما چیه؟