۵ ابزار اینستاگرام که باید از آن ها در کسب و کار استفاده کرد

امروزه شبکه اجتماعی اینستاگرام چیزی بیش از یک محیط برای پست کردن عکس و ویدیو است . بازاریابان هوشمند در تلاش اند تا توسط نرم افزار های جانبی به گفتگو با دنبال‌کنندگان و تعامل با مردم به واسطه هشتگ‌ها بپردازند . روزانه ۶۰ میلیون عکس و ۱٫۶ میلیون لایک به این شبکه مجازی...

read more

۴ ویژگی که هر فروشگاه اینترنتی باید داشته باشد

تفاوت عمده‌ای که فروش اینترنتی با روش فروش کلاسیک دارد این است که زمانی که در فروشگاه اینترنتی خود محصولات را میفروشید دیگر محدود به مشتریان همیشگی و اطرافیان نیستید بلکه خیلی راحت مشتریان جدید پیدا میکنید. با فروشگاه اینترنتی شما این شانس را دارید که محصولات خود را...

read more

چگونه توضیحات خوب برای محصولات فروشگاه اینترنتی بنویسیم؟

میخواهید یک مشکل بزرگ در اکثر فروشگاه اینترنتی ها را بدانید؟ اشتباهی که حتی بزرگانی مانند آمازون در خارج و دیجی‌کالا در داخل ایران هم آن را گاها مرتکب میشوند؟ این اشتباه رایج٬ توضیحات محصول یا Product Description است. شاید سوال داشته باشید چرا خیلی‌ها حتی بزرگان هم در...

read more

نکاتی برای افزایش فروش فروشگاه اینترنتی

یک فروشگاه ‎اینترنتی ، همانند یک فروشگاه‎ فیزیکی منحصر به مشتریان محلی نبوده و با مشتریان از سراسر کشور یا سراسر جهان در ارتباط است. بنابراین زمانی که برای یک فروشگاه ‎فیزیکی ، فروشگاه ‎اینترنتی افتتاح می شود ، به نوعی فروش توسعه پیدا می کند و کسب‎و‎کار گسترده تر می...

read more

۱۰ روش ساده برای افزایش فروش فروشگاه اینترنتی

اینترنت و رفتار خرید مشتریان به اندازه‌ای تغییر کرده است که ابتدا همه چیز را از میوه تا تلویزیون اول مقایسه میکنند و سپس تصمیم به خرید میگیرند. افزایش درخواست و نیاز به خرید اینترنتی به اندازه‌ای بوده که موفقیت شرکت‌هایی بزرگی مانند دیجی‌کالا یا فروشگاه‌های اینرتنتی...

read more

۷ دلیل برای شکست کسب و کار های کوچک در بازاریابی اینترنتی

صاحبان هر کسب و کار کوچک یا بزرگ اینترنتی ، پس مدتی در می یابند که برای دستیابی به فروش بیشتر نیاز به بازاریابی می باشد که این فرایند در شبکه جهانی اینترنت به بازاریابی دیجیتال یا اینترنتی مشهور است . تکنیک های زیادی برای این کار وجود دارد که می توانید با جستجو در...

read more

۵ کلیشه بازاریابی اینترنتی که باید از آن ها دوری کنیم

بازاریابی یکی از مهم ترین ارکان فروش می باشد که تمامی کسب و کار ها چه کوچک و چه بزرگ از آن استفاده می کنند . امروزه با وجود اینترنت بحث فروش اینترنتی نیز بسیار رونق گرفته و حال وقت آن است که صاحبان کسب و کار اینترنتی به بازاریابی در فضای مجازی یا همان بازاریابی...

read more

۱۴ تصور غلط در مورد سئو

موتور های جستجو نقش بسیار مهمی را در معرفی وب سایت به بازدید کنندگان انجام می دهند بطوری که می توان گفت بخش بزرگی از ورودی های یک سایت از سوی موتور های جستجو ارسال می شود اما در شبکه جهانی اینترنت میلیون ها سایت ثبت شده است که از این بین موتور های جستجو ، سایت های...

read more

آشنایی با نرخ تبدیل و روش های بهینه سازی آن در فروشگاه‌های اینترنتی

به طور معمول فروشگاه های اینترنتی موفق ، طوری طراحی شده اند که کاربران بتوانند به راحتی از آن خرید نمایند . هر چه این طراحی بیشتر مطابق میل کاربر باشد ، تعامل نیز بهتر صورت می گیرد . به طور معمول صاحبان فروشگاه ها تلاش می کنند تا آمار بازدید از فروشگاه خود را افزایش...

read more

بازاریابی از طریق محتوا چیست؟

رفتار مصرف کننده‌ها یا خریداران هر روزه در حال تغییر است٬ تغییری که به سمت خاموش کردن برنامه های رایج بازاریابی پیش میرود. مشاهده تلویزیون کاهش پیدا کرده اما DVD و برنامه‌های اینترنتی رشد قابل توجهی را تجربه میکنند. خرید روزنامه و مجله به شدت کاهش پیدا کرده و بیشتر...

read more