اخبار کاموا

جشنواره‌‌ی نوروزی کاموا + عیدی ۴ سرویس دیگه فقط برای شما

جشنواره نوروزی سایت‌ساز و فروشگاه ساز کاموا
نوشته‌ی فاطمه عربگری

چیزی تا شروع سال جدید نمونده و این روز‌ها حال و هوای شهر با همیشه فرق داره. شور و شوق مردم برای سال جدید و همراه با اون تغییر و شروع تازه رو میشه حس کرد. شلوغی‌های این روزها نه تنها خسته کننده نیست بلکه پر از انرژی و حال خوب برای ما ایرانی‌هاست.

نزدیک شدن به پایان سال و عید نوروز برای همه نشونه‌ی تغییر و تلاش برای موفقیت و پیشرفت بیشتره و حتما می‌دونید که این روزها ورود به فضای اینترنت اولویت اول هر کسب‌وکاری محسوب میشه.

کسب‌وکارها بدون حضور آنلاین عملا بخش بزرگی از جامعه‌ی هدف خود و فرصت رقابت با سایرین رو از دست میدن، پس حضور آنلاین برای همه‌ی کسب‌کارها قدمی بزرگ برای موفقیت و پیشرفت بیشتر محسوب میشه.

از امروز تا ۱۵ اسفند می‌تونید برای خرید سایت‌ساز و فروشگاه ساز کاموا تا ۳۰٪ تخفیف ویژه‌ی نوروز بگیرید. همراه با شروع سال جدید، کسب‌وکارتون رو هم متحول کنید و قدمی مهم برای پیشرفت و بزرگ‌تر شدن کارتون بردارید.

توجه کنید که این تخفیف فقط برای  ۱۴ روز اول جشنواره نوروزی است، قابل تمدید نیست و بعد از اون تخفیف‌ها تقریبا نصف میشه.

حتی اگه موعد تمدید سرویس‌تون نرسیده، این فرصت رو از دست ندین!

در صورتی که مایل باشید سرویستون رو زودتر از موعد با پلن بالاتر تمدید کنید، روزهای باقی‌مونده اشتراکتون ذخیره میشه و فقط ما به تفاوت هزینه رو پرداخت می‌کنید!

پس این فرصت فوق‌العاده رو از دست ندید و سال جدید رو بی‌نظیر شروع کنید.

فروشگاه ساز با تخفیفسـایت‌ســاز با تخفیف

شاید برایتان جالب باشد:  یلدا رو با هدایای کاموا جشن بگیر

هنوز تموم نشده…

باز هم براتون عیدی داریم!

جشنواره‌ی نوروزی کاموا با همکاری ۴ استارتاپ فعال در حوزه‌ی راه‌اندازی، مدیریت و پشتیبانی مشتریان کسب‌وکارهای آنلاین، برگزار میشه و شما می‌تونید این سرویس‌ها رو هم با تخفیف ویژه‌ی نوروزی تهیه کنید!

اما چرا این سرویس‌ها؟

مجموعه‌ی این سرویس‌ها در کنار هم موقعیتی رو در اختیارتون قرار میده که کسب‌وکار شخصی خودتون رو راه‌اندازی و به بهترین شکل مدیریت کنید!

از طرفی هر کدوم به تنهایی کمک می‌کنن که بخشی از دغدغه‌های مربوط به مدیریت کسب‌‌وکارتون بر طرف بشه.رایچترایچت پلتفرم گفتگوی آنلاین، تحلیل و ارتباط با مشتریان است. با رایچت می‌تونید با مشتریانتون صحبت کنید، پشتیبانی کنید و از فروشتون لذت ببرید.

 کد تخفیف ۵۰ درصدی: raychat-eyd97

 

پی‌پینگپی‌پینگ یک سیستم پرداخته و خدمات متنوعی رو حوزه‌ی مالی ارائه میده. با پی‌پینگ می‌تونید درگاه اختصاصی داشته باشین، ساده‌تر از دوستان و حرفه‌ای‌تر از مشتری‌هاتون پول دریافت کنید!

 کد تخفیف ۵۰ درصدی: camvapayping

 

دفترشما

دفتر شما خدمات ارتباطی در زمینه‌ی دفتر کار مجازی ارائه می‌کنه. دفتر کار مجازی جایگزینی مدرن برای دفتر کار امروزی محسوب میشه. دیگه نیاز نیست برای خرید خط تلفن تهران و استخدام منشی، یک دفتر کار اجاره کنید. پورتال آنلاین دفترشما در پنج دقیقه خط تلفن تهران با کلیه امکانات ارتباطی یک دفترکار در تهران را در اختیارتون میگذاره و براحتی می توانید در بازار رقابت کنید.

از ۱۳ تا ۲۲٪ تخفیف برای تمام پکیجهای تلفن گویا و منشی مجازی

کد تخفیف: karno

 

تسکولو

تسکولو نرم‌افزار مدیریت پروژه‌ی آنلاین برای شرکت‌هاست. با تسکولو می‌تونید به صورت تیمی روی پروژها کار کنید، به سادگی و زیبایی گزارش تهیه کنید و امنیت داده‌ها و سادگی رو درکنار هم داشته باشین.

شاید برایتان جالب باشد:  پی‌پینگ به درگاه‌های بانکی فروشگاه ساز کاموا اضافه شد

کد تخفیف۵۰ درصدی: TKU97KAMVA

درباره نویسنده

فاطمه عربگری

۲ دیدگاه

نظر شما چیه؟