اخبار کاموا

پیشنهاد ویژه‌ی کاموا: بسته‌ی فروشگاه‌یار

پیشنهاد ویژه‌ی کاموا: بسته‌ی فروشگاه‌یار
نوشته‌ی فاطمه عربگری

کاموا از این به بعد علاوه بر اینترنتی شدن کسب‌وکارتون، تبلیغات و بازاریابی اینترنتی رو هم براتون ساده میکنه.

ما همیشه همه‌ی تلاشمون رو برای موفقیت مشتری انجام میدیم و رونق کسب‌وکار مشتری هدف و اولویت اول ماست.

خیلی از مشتریان کاموا به راحتی کسب‌وکار و فروشگاه اینترنتی خودشون رو راه‌اندازی می‌کنند، اما قدم بعدی که بازاریابی و شناخته شدن کسب‌وکارها در فضای آنلاین هست رو سخت و گاهی غیرممکن میدونن.

برای عملی شدن هرچه بیشتر هدفمون تصمیم گرفتیم که این دغدغه رو برای مشتری‌ها برطرف کنیم تا وقت و انرژیشون رو صرف مسائل تخصصی مربوط به کسب‌وکارشون کنن و شناخته شدن و حضور اینترنتی هم براشون ساده و بدون نگرانی باشه.

کاموا با ارائه‌ی بسته‌ی فروشگاه‌یار با همکاری معتبرترین سرویس‌ها در حوزه‌ی بازاریابی دیجیتال، موقعیتی عالی و به صرفه برای پیشرفت بازاریابی و تبلیغات اینترنتی کسب‌وکارتون به وجود میاره و کمک میکنه که در کمترین زمان بیشترین تاثیر و بازدهی رو روی شناخته شدن و موفقیت کسب‌وکارتون ببینید.

چرا به مجموعه‌ی این سرویس‌ها نیاز دارید؟

با فراگیر شدن سریع و افزایش استفاده از اینترنت در سطح جامعه، مزایای استفاده از کانال‌های بازاریابی دیجیتال برای همه مشخصه و میشه گفت که از ضروریات پیشرفت و موفقیت کسب‌وکارهاست. همونطور که می‌دونید هدف همه‌ی استراتژی‌های بازاریابی دسترسی به مخاطبه و این روزها مخاطب شما بخش زیادی از وقتش رو در فضای اینترنت، شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های مختلف می‌گذرونه و برای پاسخگویی به نیازها و سوال‌هاش از موتورهای جست‌وجو استفاده می‌کنه، پس اینجا دقیقا جاییه که باید حضور داشته باشین.

اگر هدفتون رسیدن به این جایگاه هست  باید برای برندسازی، ارتباط نزدیک با مشتری و اطلاع رسانی سریع، به صورت منظم و هدفمند در شبکه‌های اجتماعی فعال باشید.

شاید برایتان جالب باشد:  تغییرات نسخه ۲.۶.۶ سایت ساز کاموا

سئو کمک می‌کنه درست زمانی که مشتری از طریق موتورهای جست‌وجو به دنبال رفع نیازهاش میگرده شما رو پیدا کنه و شما پاسخگوی نیاز مخاطب باشید. همونطور که می‌دونید یکی از بهترین روش‌های کار کردن روی سئو گرفتن بک لینک‌های با ارزش و معتبره.

حضور فراگیر و کارآمد در رسانه‌ها و مراجع خبری معتبر باعث ایجاد روابط عمومی،‌ کسب اعتبار، افزایش آگاهی نسبت به برند و در نهایت جذب مخاطب میشه.

 

سرویس‌هایی که همه‌ی این خدمات رو در اختیار شما قرار میدن:

اخبار رسمیاخبار رسمی، درگاه پخش و انتشار خبر و محتوا از برند شما در رسانه‌هاست. با اجرای کمپین‌های رسانه‌ای در اخبار رسمی، در خبرگزاری‌ها، سایت‌ها و رسانه‌های معتبر عمومی و تخصصی به سرعت محتوا منتشر کنید و از دیده شدن آن مطمئن شوید.

ادسنسورادسنسور بستر تبلیغات تاثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی می‌باشد. ما تبلیغات شما را در شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام، در مقیاس وسیع منتشر و برند شما را محبوب می‌نماییم.

کوبوکوبو اولین پلتفرم هوشمند و کاملا حرفه‌ای ساخت لینک در ایران است و باعث بهبود چشمگیر رتبه‌ی کسب‌وکار شما در نتایج جستجوی گوگل می‌شود.

با کمترین هزینه بهترین سرویس‌ها رو در کنار هم داشته باشید

نکته‌ی مثبت دیگه که بسته‌ی فروشگاه‌یار رو خاص می‌کنه، ارزش واقعی بسته و در مقایسه با هزینه‌‌ی حداقلی است که می‌پردازید. طبق تفاهم کاموا و سرویس‌های همکار، مبلغی که می‌پردازید فقط به ازای هزینه‌هایی است که برای تامین این سرویس‌ها می‌شود و شما با پرداخت هزینه‌ی حداقلی از همه‌ی سرویس‌ها و امکانات به صورت یکجا بهره‌مند می‌شوید.

پیشنهاد ویژه‌ی کاموا رو از دست ندید و در عرض یک ماه بازدهی و تاثیر بسته‌ی فروشگاه‌یار رو روی کسب‌وکارتون ببینید.

شاید برایتان جالب باشد:  جشنواره‌‌ی نوروزی کاموا + عیدی ۴ سرویس دیگه فقط برای شما

بسته‌ی فروشگاه‌یار

درباره نویسنده

فاطمه عربگری

نظر شما چیه؟