اخبار کاموا

یلدا مبارک + هدایای فروشگاه ساز و سایت ساز کاموا

یلدا مبارک + هدایای فروشگاه ساز و سایت ساز کاموا
نوشته‌ی امیرسینا

شب یَلدا یا شب چلّه یکی از کهن‌ترین جشن‌های ایرانی است. در این جشن، طی شدن بلندترین شب سال گرامی داشته می‌شود. رسم بر این است که در این شب خانواده‌های ایرانی ، معمولاً شامی خوشمزه و انواع میوه‌ها و رایج‌تر از همه هندوانه را مهیا و دور هم صرف می‌کنند. قصه‌گویی بزرگان خانواده و همچنین فال‌گیری با دیوان حافظ از دیگر رسوم رایج است. در این شب ما هم از طرف خانواده کاموا میخواهیم هدایای مخصوص به خود را به شما تقدیم کنیم. با ما همراه باشید تا با رسوم شب یلدا و همچنین هدایای کاموا بیشتر آشنا شوید.

ایرانیان نزدیک به چند هزار سال است که شب یلدا آخرین شب پاییز را که درازترین و تاریکترین شب در طول سال است تا سپیده دم بیدار می مانند و در کنار یکدیگر خود را سرگرم می دارند. ایرانیان در این شب باقی مانده میوه هایی را که انبار کرده بودند به همراه خشکبار و تنقلات می خوردند و دور هم گرد هیزم افروخته می نشستند تا سپیده دم بشارت روشنایی دهد زیرا به زعم آنان در این شب تاریکی و سیاهی در اوج خود است.

جالب است بدانید که ایرانیان در بخش‌های مختلف ایران٬ آداب و رسوم مخصوص به خود را برای برگزاری این جشن دارند. مثلا در استان مازندران حتما باید میوه‌های انار٬ هندوانه و ازگیل در سفره چیده شده باشد. در سفره‌ی ساکنین فارس هم برای افرادی که مزاج گرم دارند خوراکی وجود دارد و هم برای افرادی که مزاج سرد دارند. شاید یکی از جالب ترین رسوم شب یلدا متعلق به همدانی‌ها باشد. آنها این شب فالی به نام فال سوزن میگیرند.

ما نیز در تیم کاموا تصمیم گرفتیم هدایا و رسوم مخصوص به خود را برای شب یلدا داشته باشیم. از شنبه تا سه‌شنبه ساعت ۱۲ شب میتوانید از هدیه ۲۰ درصدی سایت ساز و فروشگاه ساز کاموا بهره‌مند شوید.

سایت‌ساز با تخفیف یلدا

سایت‌ساز با تخفیف

درباره نویسنده

امیرسینا

امیرسینا هستم٬ مدیر بخش بازاریابی کاموا. علاقه زیادی به کتاب چه مربوط به حوزه‌ی کاری و چه غیر مرتبط دارم. برای تمرکز در زمان کار هم فقط باید هدست تو گوشم باشه اگر نه خیلی سریع حواسم پرت میشه. بلاگ‌نویسی یکی از علایق قدیمی من هست و زمانی که دارم پست مینویسم انگار دارم بخشی از خودمو منتقل میکنم برای همین پست ها و مفید بودنشون برام خیلی مهمه.

نظر شما چیه؟