بازاریابی و فروش کار از خانه

کاموا در کرونا به کمک شما آمده است!

نوشته‌ی شانلی ملکی

با توجه به شرایط پیش رو و اتفاقاتی که اخیرا برای کسب و کار های گوناگون پیش آمده است تصمیم کاموا بر این شد تا کنار کاربران خود بایستد و به مدت ۳ ماه فروشگاه اینترنتی را رایگان در اختیار آنان قرار دهد تا بتوانند کسب و کار خود را در شرایط کنونی گسترش دهند و شرایط را برای فروش بیشتر محصولاتشان مهیا کنند.

برای تیم کاموا همواره شرایط پیش روی کاربران حائز اهمیت بوده و خود را دلسوز کاربران می داند، سعی ما بر این بوده که بتوانیم بستر مناسبی را برای کاربران در شرایط گوناگون فراهم کنیم تا آن ها بدون مشکل و به راحتی بتوانند فروش محصولات خود را داشته باشند و کسب درآمد کنند.

در همین راستا و احساس مسئولیت اجتماعی، کاموا به مدت ۳ ماه بدون اخذ هیچ گونه هزینه ای از کاربران یک فروشگاه اینترنتی در اختیار آنان قرار می دهد تا بتوانند ضمن عرضه محصولات بخشی از سود دست رفته خود را بازگردانند و کسب و کار خود را مجدد از سر گیرند.

همانطور که می دانید در دنیای امروز غالب خریدها به سمت اینترنتی و غیر حضوری پیش می رود، شما می توانید از شرایط موجود جامعه به بهترین شکل استفاده کنید و نحوه فروش محصولات خود را از فروش فیزیکی محض به فروش اینترنتی سوق دهید. شروع این کار می تواند برای کسب و کار شما تاثیرات مثبتی در آینده به همراه داشته باشد و جهش مثبتی را در کسب و کار  شما ایجاد کند.

از آنجایی که کار با کاموا نیاز به تخصص و پیچیدگی خاصی ندارد و هدف ما در ساخت فروشگاه ها همواره سرعت و سادگی آن بوده است اطمینان داشتیم که کاربران می توانند فروشگاه اینترنتی خود را بدون داشتن دانش فنی مدیریت کنند و بتوانند بعد از راه اندازی آن بلافاصله کسب درآمد داشته باشند. سعی ما در طول این بازه بر این بوده تا بتوانیم کمکی هرچند کوچک به کاربران کرده باشیم.

شاید برایتان جالب باشد:  دلایل قانع‌کننده برای راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی در کنار فروشگاه اینستاگرام

برای ساخت فروشگاه اینترنتی لازم است که در ابتدای امر بدانید که ماهیت فروشگاه اینترنتی چیست؟
ساده ترین توضیح برای فروشگاه اینترنتی آن است که این امکان محلی برای شما است که مانند یک مغازه حقیقی برای شما عمل می کند و شما می توانید محصولات خود را برای فروش در ویترین آن قرار دهید.

این محصولات می توانند فیزیکی و یا دیجیتال باشد و شما فروشنده هر محصولی که باشید می توانید از این امکان استفاده کنید و تصاویر و مشخصات محصولاتتان را به کاربران ارائه کنید و بعد از فروش محصولات فقط پروسه ارسال محصولات را انجام دهید که کاموا به تازگی همکارانی جدید را برای بخش ارسال محصولات اضافه کرده است تا برای شما این روند را هموار کند شما می توانید برای اطلاع از روند امور و راهنمایی بیشتر با ما در ارتباط باشید.
بعد از قرار دادن محصولات، ویژگی ها و مشخصات آن، راه اندازی دامنه و اخذ درگاه بانکی شما به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد. شما بعد از این مدت کوتاه مالک یک فروشگاه هستید و می توانید کسب و کار خود را گسترش دهید.
دامنه ir شما از جانب کاموا تهیه خواهد شد و بعد از اتصال دامنه می توانید برای گرفتن درگاه بانکی اقدام نمایید.
پشتیبان های کاموا برای طی کردن این روند همواره در کنار شما خواهند بود و شما هر سوالی که داشته باشید می توانید با شماره تماس موجود در سایت kamva.ir تماس حاصل نمایید.

درباره نویسنده

شانلی ملکی

نظر شما چیه؟