اخبار کاموا

جشنواره شروع سال تحصیلی کاموا [به‌روزرسانی‌شد]

جشنواره شروع سال تحصیلی کاموا
نوشته‌ی امیرسینا

با شروع سال تحصیلی جدید، ما هم تصمیم گرفتیم پیشنهادات ویژه‌ای برای کاربران سرویس‌های سایت و فروشگاه ساز کاموا ارائه کنیم. این جشنواره از ۲۵ شهریورماه آغاز شده و تا اول مهر ادامه خواهد داشت. در ادامه اطلاعات تکمیلی در مورد این جشنواره ذکر شده است.

سایت ساز کاموا

از ۲۵ شهریور الی ۱ مهرماه شما میتوانید سرویس‌های سایت ساز کاموا را به شکل زیر خریداری کنید:

  • با خرید پلن حرفه‌ای سایت ساز، سرویس وبلاگ نیز به عنوان هدیه در اختیار شما قرار خواهد گرفت. ارزش این سرویس بیش از ۲۵۰ هزار تومان است و در زمان ارائه در اختیار همه‌ی کاربران پلن حرفه‌ای و ساده قرار نخواهد گرفت.
  • در این بازه‌ی زمانی پلن اختصاصی نیز شامل ۲۵ درصد تخفیف شده و میتوانید با پرداخت ۶۳۷ هزار تومان تمام خدمات پلن حرفه‌ای شامل طراحی٬ وبلاگ و سرویس ایمیل را دریافت کنید.

نکته: این جشنواره شامل سرویس‌های اضافی و پلن ساده نمیشود.

نکته۲: سرویس وبلاگ در دست طراحی است و از اول آبان در اختیار تمام مشتریان قرار خواهد گرفت.

ورود به سایت‌ساز

فروشگاه ساز کاموا

این جشنواره شامل سرویس فروشگاه ساز کاموا هم میشود. در این بازه‌ پلن‌های حرفه‌ای و بی‌نظیر به شکل زیر قابل خرید هستند:

  • با هر خرید پلن حرفه‌ای یک سرویس وبلاگ به ارزش بیش از ۲۵۰ هزار تومان نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت. توجه داشته باشید در خارج از این جشنواره، سرویس وبلاگ شامل پلن حرفه‌ای نخواهد بود.
  • پلن بی‌نظیر شامل ۲۵ درصد تخفیف شده و به ۶۳۷ هزار تومان کاهش قیمت خواهد داشت. این پلن شامل امکاناتی مانند روبات تلگرامی و سرویس وبلاگ است.

نکته: این جشنواره شامل پلن ساده نمی‌باشد.

نکته۲: سرویس وبلاگ در دست طراحی است و از اول آبان در اختیار تمام مشتریان قرار خواهد گرفت.

ورود به فروشگاه ساز

سورپرایز کاموا

در مدت این جشنواره میتوانید با خرید از فروشگاه‌های زیر ۱۵ درصد تخفیف دریافت کنید. این فروشگاه‌ها از کاربران سرویس فروشگاه ساز کاموا هستند و تا شنبه ۱ مهر محصولات خود را با ۱۵ درصد ارائه خواهند کرد.

درباره نویسنده

امیرسینا

امیرسینا هستم٬ مدیر بخش بازاریابی کاموا. علاقه زیادی به کتاب چه مربوط به حوزه‌ی کاری و چه غیر مرتبط دارم. برای تمرکز در زمان کار هم فقط باید هدست تو گوشم باشه اگر نه خیلی سریع حواسم پرت میشه. بلاگ‌نویسی یکی از علایق قدیمی من هست و زمانی که دارم پست مینویسم انگار دارم بخشی از خودمو منتقل میکنم برای همین پست ها و مفید بودنشون برام خیلی مهمه.

نظر شما چیه؟