بازاریابی و فروش

۱۱ ابزار برای طراحی استوری در اینستاگرام

نوشته‌ی شانلی ملکی

اینستاگرام از جمله محبوب ترین شبکه‌های اجتماعی به شمار می رود که در سال‌های اخیر با استقبال زیادی از سر تا سر دنیا از جمله کاربران ایرانی روبه ‌رو شده است.

امروزه، استوری یکی از بخش‌های مهم یک صفحه‌ اینستاگرامی است و ابزاری پر اهمیت برای جلب نظر کاربران از طرف کسب ‌و کارها و همچنین پلتفرم  پر کاربردی برای معرفی و نشان دادن هویت برند شما، محسوب می شود.

این قابلیت به برندها کمک می‌کند که هویت کسب ‌و کارشان را با روش‌های سرگرم‌ کننده و خلاقانه‌ ای، در معرض دید عموم قرار دهند و تعامل خود با مشتریان را بهبود ببخشند. استفاده از استوری‌ های اینستاگرام، شیوه‌ای عالی و در عین حال رایگان برای جلب نظر مخاطبان است.

در این متن، به دوازده مورد از بهترین و پرکاربردترین برنامه ها، برای طراحی استوری  اینستاگرام می پردازیم که شما می توانید برای داشتن استوری های جذاب از این برنامه ها استفاده کنید :

 

۱۱  ابزار برای طراحی استوری در اینستاگرام

برای طراحی استوری ها در اینستاگرام، برنامه های متفاوتی وجود دارند و شما می توانید با استفاده از این برنامه ها، استوری های جذابی برای صفحه اینستاگرام خود طراحی کنید. هدف اصلی استفاده از این برنامه ها، طراحی استوری های عالی برای جذب مخاطبان بیشتر برای کسب و کار شماست.

در این اپلیکیشن‌ها تعدادی قالب و ابزار ویرایشی نظیر ابزار نوشتن متن متحرک روی عکس یا فیلترهای متنوع موجود است و به شما در طراحی استوری‌های جذاب کمک می‌کند.

۱٫ برنامه  Unfold :

برنامه‌ی Unfold می‌تواند جایگزین خوبی برای برنامه‌ی Adobe Photoshop باشد.

این برنامه به شما در طراحی کلاژهای بسیار زیبا برای ساخت استوری اینستاگرام کمک می‌کند. همچنین به شما کمک می‌کند تا الگوهای تمیز و هنری را برای طراحی استوری های خود به کار ببرید.

شما می‌تونید به کمک قالب‌های رایگان این برنامه، به تصاویر مورد نظر خود، ظاهری زیبا و مدرن ببخشید. به کمک این اپلیکیشن همچنین میتوانید متن، تصاویر، فیلم و موارد دیگر را در یک استوری، کنار هم به اشتراک بگذارید.

این برنامه یکی از محبوب‌ترین ابزارها برای ساخت قالب برای استورهای اینستاگرام است.

 ۲٫ برنامه Canva :

اگر به دنبال تصاویری با فونت های زیبا برای استوری های خود هستید، این برنامه بهترین و مناسب ترین گزینه است.

تنها کافی است ویدئوهای مورد نظر خود را بارگذاری کرده و متن، برچسب و آیکون دلخواه خود را به آن اضافه کنید. سپس یکی از چندین قالب اولیه را انتخاب و دانلود کنید.

از ویژگی‌های کلیدی این اپلیکیشن می‌توان به بیش از ۶۰ هزار قالب متنوع، بالای یک میلیون عکس پس زمینه، ابزارهای طراحی مختلف و فریم‌ها و استیکرهای مختلف اشاره کرد.

شاید برایتان جالب باشد:  ۴ ویژگی که هر فروشگاه اینترنتی باید داشته باشد

۳٫ برنامه Story Maker :

این برنامه یکی از ابزارهای مناسب برای ویرایش استوری های اینستاگرام است.

نرم افزارStory Maker یکی از محبوب ترین برنامه های ادیت عکس ها و فیلم ها برای ساخت استوری اینستاگرام است که به شما امکان می دهد تصاویر معمولی خود را به یک محتوای جذاب و موشن تبدیل کرده و آنها را در اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید.

دارای فونت، گرافیک، الگو و ابزار برای انتخاب شما است و به شما کمک می‌کند محتوای با کیفیت برای نام تجاری خود تولید کنید. این برنامه یکی از بهترین اپ های تولید استوری اینستاگرام هست.

۴٫ برنامه Mojo :

افزودن انیمیشن به استوری اینستاگرام، راهی عالی برای ایجاد مختوای فوق العاده ست.

این برنامه دارای صدها الگو متحرک برای هر نوع محتوایی است که می خواهید به اشترک بگذارید. الگوهای این برنامه کاملا قابل تنظیم هستند. با استفاده از الگو های متحرک این برنامه، شما می توانید استوری های جذابی برای اینستاگرام خود طراحی کنید.

۵٫ برنامه Instories :

اگر صاحب کسب و کارهای کوچک آنلاین هستید و اینستاگرام به عنوان یکی از درگاه‌های اصلی جذب مشتریان برای شما محسوب می‌شود، اپلیکیشن Instories می‌تواند در بهبود ظاهر پیج و استوری‌ها کمک چشمگیری کند.

این برنامه قالب های آماده را متناسب با نیاز های تان شخصی سازی کرده تا شما بتوانید یک خروجی فوق العاده زیبا دریافت کنید. تمامی قالب های موجود با توجه به موضوع شان در گروه های خاصی قرار گرفته اند و به همین دلیل یافتن آن ها بسیار آسان خواهد بود.

۶٫ برنامه Adobe Spark Post :

برنامه ساخت استوری حرفه ای Adobe Spark Post یک برنامه طراحی عالی است که جلوه های متحرک خارق العاده ای را به عکس های شما ارائه می دهد.

ایجاد سریع، آسان و سرگرم کننده طرح های گرافیکی، دسترسی رایگان به بیش از یک میلیون عکس با کیفیت بالا به طور مستقیم در برنامه و امکان افزودن فیلتر های حاوی متن، از جمله ویژگی های قابل توجه در این برنامه است .

۷٫ برنامه Story Art :

استفاده از این برنامه بسیار آسان است، زیرا طیف گسترده ای از الگوهای از پیش تعیین شده را فراهم می کند که می توانید مستقیماً برای ایجاد استوری های اینستاگرام خود استفاده کنید.

به غیر از الگوها، گزینه های بی شماری برای افزودن جلوه های طراحی نیز فراهم می کند. می توانید متن را با قلم ها، فیلترها، مضامین و جلوه های دیگر طراحی متنوع اضافه کنید.

۲۰۰ قالب رایگان، به علاوه موارد اضافی الگوی هفتگی از جمله ویژگی های این برنامه می باشد.

شاید برایتان جالب باشد:  ای نماد چیست و چرا باید آن را دریافت کنیم ؟

۸٫ برنامه Story Lab :

یکی دیگر از برنامه‌های مهم برای ساخت استوری جذاب برای اینستاگرام Story Lab است.

بیش از ۳۰۰ قالب استوری آماده در برنامه وجود دارد که می توانید هر کدام را می خواهید انتخاب کرده و ویرایش کنید. یا این که می توانید یک بوم خالی را انتخاب کرده و از صفر استوری خود را طراحی کنید.

با استفاده از Story Lab ، طراحی استوری های شگفت انگیز اینستاگرام ، پست های اینستاگرام و حتی آیکون های جلد و آرم های برجسته برای اینستاگرام بسیار آسان خواهد بود.

۹٫ برنامه Posters :

Posters یک نرم افزار قدرتمند است که به شما کمک می‌کند بتوانید با استفاده از امکانات آن، استوری‌های جذاب و مفیدی برای صفحه اینستاگرام خود طراحی کنید.

این برنامه شامل انواع قالب های گرافیکی و بیش از هزاران قالب عالی است که می توانید با استفاده از آن ها استوری های عالی و منحصر بفردی طراحی کنید.

این ابزار به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید با استفاده از امکانات آن استوری‌های اینستاگرام خود را سفارشی و شخصی سازی کنید.

۱۰٫ برنامه VSCO :

VSCO یک برنامه ویرایش عکس حرفه‌ ای برای اندروید و iOS است که به طور رایگان در اختیار کاربران قرار داده شده و طرفداران بی‌شماری دارد.با این برنامه می توانید عکس ها را با افکت های منحصر به فرد موجود در برنامه به ساده ترین روش ادیت کنید.

VSCO مجموعه‌ از ابزارهای کاربردی مانند تنظیم رنگ، نور، دما، فیلترهای جذاب، فونت‌های متفاوت نوشتن متن و ده‌ها ابزار و قابلیت دیگر است که می‌تواند جلوه‌ای تازه به تصاویر شما ببخشد.

این برنامه بسیار کاربردی است و شما می توایند هر نوع عکسی را مطابق میل خود تنظیم نمایید.

۱۱٫ برنامه Godaddy Studio :

این برنامه یکی دیگر از برنامه های ایده آل برای استوری های اینستاگرام است.

برنامه Over دارای الگوها، فونت ها و گرافیک های بی شماری است که به شما کمک می کند داستان های جالب توجه اینستاگرام را در حین حرکت ایجاد کنید.

به علاوه، می توانید از آن برای پوشاندن متن و گرافیک روی تصاویر یا فیلم ها استفاده کنید.

و در آخر

 قرار دادن استوری های پرمخاطب و زیبا که در آن خلاقیت و جذابیت های بصری قابل مشاهده باشد، می تواند به طرز چشم گیری در صفحه اینستاگرام شما تاثیر بگذارد.

امیدواریم که با برنامه های ساخت استوری معرفی شده در این متن، به شما مخاطبین عزیز کمک کرده باشیم تا بتوانید استوری هایی جذاب و فوق العاده را برای پیج کاری خود ایجاد کنید.

 

درباره نویسنده

شانلی ملکی

نظر شما چیه؟