اخبار کاموا

مخصوص مشتریان فروشگاه ساز کاموا: تخفیف ویژه خدمات ای‌نتورک

نوشته‌ی امیرسینا

ما در کاموا همیشه به دنبال این هستیم که تجربه‌ای متفاوت از کسب‌وکار اینترنتی را برای کاربرانمان فراهم بیاوریم. این هدف برای ما خیلی بیشتر از یک جمله و هدف دور از دسترس است. تمام تلاش تیم فنی٬ ارتباط با مشتریان و بازاریابی کاموا در این جهت است که تجربه‌ای متفاوت از راه‌اندازی و مدیریت کسب‌وکار اینترنتی را برای کاربرها فراهم بیاورند.

در همین راستا با همکاری دوستانمان در ای‌نتورک برنامه‌ای ریخته‌ایم که به تمام افرادی که پلن بی‌نظیر فروشگاه ساز را خریداری کنند، کدتخفیف ۳۰۰ هزار تومانی استفاده از خدمات ای‌نتورک نیز ارائه میشود.

ای‌نتورک چه خدماتی ارائه میکند:

  • بازاریابی محتوابازاریابی محتوایی یعنی تولید و انتشار محتوای با ارزش برای جذب مخاطب و تبدیل آن‌ها به مشتری. نوع محتوا (مقاله، عکس، ویدئو، اینفوگرافی و …) کاملاً به محصول یا خدمات شما بستگی دارد. به زبان دیگر، شما با تولید محتوا با کاربران ارتباط برقرار می‌کنید، آن‌ها در کنار آگاهی و علاقمندی، به شما اعتماد می‌کنند و با شما وارد معامله می‌شوند. با بازاریابی از طریق مجتوا و تاثیر آن در فروشگاه‌های اینترنتی بیشتر آشنا شوید.
  • سئو: جستجو (Organic search) بزرگ‌ترین منبع ترافیک است؛ پس بسیاری از کاربران، شما را از طریق جستجو پیدا می‌کنند. از این رو، رتبه وب‌سایت شما، در رتبه‌بندی موتورهای جستجو، از اهمیت شایانی برخوردار است. سئو (SEO) یکی از عوامل تاثیر گذار بر روی این رتبه‌بندی‌هاست. اگر با سئو آشنا نیستید٬ مقاله آموزش سئو ما را مطالعه کنید.
  • رسانه‌های اجتماعی: رسانه‌های اجتماعی مکانی است برای اینکه مخاطبانتان باور کنند پشت پرده کسب‌وکار شما آدم‌های واقعی حضور دارند، آدم‌هایی که آن‌ها را درک می‌کنند و نیازهای آن‌ها را می‌شناسند. برندهای مطرح دنیا با تولید محتوای مرتبط و مناسب، از این رسانه‌های سودمند برای حفظ و افزایش محبوبیت خود بهره می‌برند. با تاثیر شبکه‌های اجتماعی در جلب رضایت مشتریان آشنا شوید.
  • تبلیغات بنری – PPC: تبلیغات بنری یکی از راه‌های مناسب برای معرفی محصول و خدمات شماست. در این نوع تبلیغات به واسطه‌ی دیده شدن برند شما، حتی اگر کلیکی صورت نگیرد، به صورت پیشفرض باعث افزایش آگاهی (Awareness) درباره‌ی برند شما خواهد شد.
شاید برایتان جالب باشد:  نسخه جدید فروشگاه‌های کاموا آماده شد

برای آشنایی بیشتر با خدمات ای‌نتورک میتوانید به وبسایت آنها مراجعه کنید.

چگونه از خدمات ای‌نتورک استفاده کنیم؟

پس از عضویت در فروشگاه ساز کاموا و خرید پلن بی‌نظیر، همکاران ما در بخش پشتیبانی مشتریان با شما تماس خواهند گرفت و کدتخفیف ار در اختیار شما قرار خواهند داد. با مراجعه به وبسایت ای‌نتورک٬ ثبت نام و اطلاع تیم پشتیبانی آنها که از طرف کاموا و باکدتخفیف هستید. ای‌نتورک به شما خدمات مشاوره و بازاریابی ارائه خواهد کرد.

ورود به فروشگاه ساز

درباره نویسنده

امیرسینا

امیرسینا هستم٬ مدیر بخش بازاریابی کاموا. علاقه زیادی به کتاب چه مربوط به حوزه‌ی کاری و چه غیر مرتبط دارم. برای تمرکز در زمان کار هم فقط باید هدست تو گوشم باشه اگر نه خیلی سریع حواسم پرت میشه. بلاگ‌نویسی یکی از علایق قدیمی من هست و زمانی که دارم پست مینویسم انگار دارم بخشی از خودمو منتقل میکنم برای همین پست ها و مفید بودنشون برام خیلی مهمه.

نظر شما چیه؟